ЖОО-ДА ДУАЛЬДЫ ОҚЫТУ МОДЕЛІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ САПАСЫН АРТТЫРУДА ФАСИЛИТАЦИЯ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН БАҒАЛАУ
DOI:
https://doi.org/10.52269/RWEP2522248Кілт сөздер:
тиімділікті бағалау, дуалды білім беру, дуалды оқытудың фасилитациялық моделі, фасилитация технологиясы, жетілдіру жүйесіАңдатпа
Бұл мақалада дуальды оқыту моделін іске асыру сапасын арттырудағы фасилитация технологиясының тиімділігі бағаланады. Зерттеудің өзектілігі дуальды оқыту шеңберінде университет пен өндіріс арасындағы әлеуметтік әріптестікті күшейтуге ықпал ететін стратегияларды іздеу қажеттілігіне байланысты. Зерттеудің мақсаты: ЖОО-да дуальды оқытуды жүзеге асыру сапасын арттыруда фасилитация технологиясын қолданудың тиімділігін бағалау. Ғылыми зерттеудің фокусында мынадай мәселелер қаралды: ЖОО-да дуальды оқытуды іске асырудың нақты жай-күйін анықтау, фасилитация технологиясы негізінде дуальды оқыту моделін жетілдіру және білім беруде фасилитация технологиясын пайдаланудың тиімділігін бағалау. Ол үшін келесі әдістер қолданылды: жедел сауалнама, сандық-сапалық талдау, "оң өзгерістер саммиті" жеңілдету әдісі, Левеннің статистикалық тесті, сондай-ақ білім берудегі жеңілдету технологиясын қолданудың перцептивті және нақты тиімділігін бағалау әдістері (ресурстардың тиімділігі және ресурстардың сыйымдылығы). Нәтижелер қазақстандық жоғары білім беру жүйесінде дуальды оқыту моделінің сапасын арттыруда фасилитация технологиясын пайдаланудың тиімділігін көрсетті. Білім берудегі ұсынылған тәсілді зерттеушілер немесе практиктер жұмыс берушілердің білім беру қызметтерін шешуге қатысуын кеңейту және оқытудың әртүрлі түрлерінің тиімділігін бағалау үшін қолдана алады.