КРАУДСОРСИНГ ЖОҒАРЫ КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ-МАТЕМАТИКАЛЫҚ ОҚЫТУ ЦИКЛІНІҢ БОЛАШАҚ МАМАНДАРЫНЫҢ ӘМБЕБАП ҚҰЗЫРЕТТЕРІНІҢ БОЛЖАУШЫСЫ РЕТІНДЕ

Авторлар

  • Радченко Наталья Николаевна "С. Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті" КЕАҚ
  • Төлеген Мұхтар Әділбекұлы «С. Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті» КЕАҚ
  • Ровнякова Ирина Владимировна «С. Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті» КЕАҚ

DOI:

https://doi.org/10.52269/22266070_2024_2_198

Кілт сөздер:

краудсорсинг, құзыреттілік, білімалушылар, жұмыс берушілер, білім беру бағдарламалары, болжау

Аңдатпа

Мақалада жаратылыстану-математикалық бағыттағы болашақ мамандардың әмбебап құзыреттілігінің болжамы ретінде краудсорсингті пайдалану нәтижелері ұсынылған. Авторлар түрлі кәсіби салалардағы краудсорсинг технологиясының мүмкіндіктерін, оның тиімділігін қарастырады. Зерделенетін проблема бойынша ғылыми әдебиетті талдау барысында білім беру сегментінде краудсорсингтің болжамды мүмкіндіктерін пайдалану бойынша эмпирикалық зерттеулер мен теориялық білімдердің жоқтығы туралы қорытынды жасалады. Осыған байланысты зерттеудің мақсаты жаратылыстану-математикалық бағыттар бойынша оқитын болашақ мамандардың әмбебап құзыреттерін дамыту бейінін краудсорсинг технологиясы негізінде болжау болып табылады. Бұл болашақта қандай құзыреттіліктер неғұрлым қажет болатынын және студенттерде қандай дағдылар дамытылуға тиіс екенін анықтауға мүмкіндік береді. Алынған деректер негізінде ағымдағы білім беру бағдарламаларын осы түйінді құзыреттерді қалыптастыруға бағдарлануы үшін түзету қажет. Бұл қазіргі заманғы еңбек нарығының талаптарына дайын және кәсіби қызметтің тез өзгеретін жағдайларына табысты бейімделуге қабілетті мамандарды даярлауға көмектеседі, университет түлектерінің болашақ кәсіби қызметінің спектрін едәуір кеңейтуге мүмкіндік береді, сондай-ақ олардың бәсекеге қабілеттілігі мен еңбек нарығындағы сұранысын едәуір арттырады. Краудсорсингтік болжамдардың нәтижелерін өлшеу үшін сандық-сапалық талдау, құрылымдық талдау, Стьюденттің t-критерийі әдістері пайдаланылды. Ғылыми жаңалық краудсорсингті жоғары кәсіптік білім беру жүйесінде алдын ала болжау ретінде пайдаланудан тұрады, оның негізінде жаратылыстану-математикалық оқыту циклінің болашақ мамандарының негізгі әмбебап құзыреттерін дамыту бейіні айқындалды, ол білім беру бағдарламаларын әзірлеушілер үшін бағдар ретінде пайдаланылуы мүмкін. Болжау құралы ретінде краудсорсингті қолданудың ұсынылған дизайны мен әдіснамасы кәсіптік даярлаудың әртүрлі басқа салаларындағы болашақ әмбебап құзыреттерді айқындау үшін бейімделуі және пайдаланылуы мүмкін. Бұл тәсіл қазіргі заманғы әлемнің сын-тегеуріндеріне жылдам ден қоя отырып, қажетті құзыреттерді қалыптастыруға және бейімделген білім беру ортасын құруға ықпал етуге көмектеседі.

Автор өмірбаяндары

  • Радченко Наталья Николаевна, "С. Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті" КЕАҚ

    педагогика ғылымдарының кандидаты, педагогикалық білім және менеджмент кафедрасының қауымдастырылған профессоры

  • Төлеген Мұхтар Әділбекұлы, «С. Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті» КЕАҚ

    философия ғылымдарының докторы (PhD), заң ғылымдарының кандидаты, профессор

  • Ровнякова Ирина Владимировна , «С. Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті» КЕАҚ

    педагогика ғылымдарының кандидаты, стратегиялық даму және халықаралық қатынастар жөніндегі проректор, қауымдастырылған профессоры

Қосымша файлдар

Жарияланды

2024-07-03

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық ғылымдар