МЕКТЕПТІҢ КӨПМӘДЕНИЕТТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДА ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ПРОБЛЕМАСЫНЫҢ ГЕНЕЗИСІ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2024_2_130Кілт сөздер:
жасөспірім, қалыптасу, әлеуметтік белсенділік, көпмәдениеттілік, көпмәдениетті білім беру ортасыАңдатпа
Мақалада авторлар қазіргі білім берудің көпмәдениетті жағдайында "әлеуметтік белсенділік" ұғымын дамытудың өзектілігін және мектепте көпмәдениетті білім беру ортасының болу қажеттілігін қарастырады. Бұл зерттеудің мақсаты мектептің көпмәдениетті білім беру ортасында жасөспірімдердің әлеуметтік белсенділігін қалыптастыру мәселесін зерттеу болып табылады. Авторлар білім беру ортасын зерттеудің әртүрлі әдіснамалық тәсілдеріне байланысты "білім беру ортасы" ұғымына салыстырмалы талдау жүргізді. Осы тақырыпты зерттеудің әлеуметтанулық, педагогикалық және психологиялық тәсілдері көрсетілген және ғылыми негізделген. Қолданыстағы әдіснамалық тәсілдер мен көптеген зерттеулердің нәтижелеріне сүйене отырып, авторлар көпмәдениетті білім беру ортасында жасөспірімдердің әлеуметтік белсенділігін қалыптастыру проблемасының тарихнамасын ұсынды, төрт кезең анықталды. Тарихи-педагогикалық талдау жүргізу авторларға мектептің көпмәдениетті білім беру ортасында жасөспірімдердің әлеуметтік белсенділігін қалыптастыру проблемасының эволюциясын көрсетуге, сол арқылы осы саладағы одан әрі зерттеу мен практикалық жұмыстың бағытын анықтауға мүмкіндік берді. "Әлеуметтік белсенділік" анықтамасының авторлық түсіндірмелерінің едәуір санының болуы атап өтілді, әлеуметтік белсенділік құбылысын зерттеуде адамның қоғамға мақсатты, саналы, дәлелді әсерінің болуы жалпы болып табылатындығы анықталды.