IT FIELD ҮШІН КӘСІБИ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ҮЙРЕНУДЕ ЛИНГВОЦИФРЛЫҚ СӘЙКЕСТІКТІ ДАМЫТУ
DOI:
https://doi.org/10.52269/KGTD2532128Кілт сөздер:
лингвоцифрлық сәйкестік, жасанды интеллект, тапсырмаға негізделген оқыту, АТ өрісі, дербестендірілген білім беруАңдатпа
Бұл зерттеу IT-студенттер арасында ағылшын тілінің кәсіби дағдыларын арттырудағы Lingua Digital Identity (LDI) тиімділігін зерттейді. Технологиялық ілгерілеулер мен жаһандану күшті коммуникациялық қабілеттерге сұранысты арттыратындықтан, ESP-дің дәстүрлі әдістері көбінесе білім алушыларды толық тарта алмайды немесе салалық қажеттіліктерді шеше алмайды. LDI лексика, жазу және сөйлеу дағдыларын жетілдіру үшін жасанды интеллектті, тапсырмаға негізделген оқытуды және нақты сценарийлерді біріктіретін болады. Бакалавриаттың 60 IT-студентімен 12 апталық аралас әдістерді зерттеу LDI негізіндегі оқытуды кәдімгі тәсілдермен салыстырды. Нәтижелер көрсеткендей, LDI коммуникаторлық дағдыларды айтарлықтай арттырды, бұл ретте студенттер дәстүрлі бағдарламалардағымен салыстырғанда 50%-ға дейін жақсаруға қол жеткізді. Нақты пайдаға лексиканың 33%-ға, жазбаша меңгергендігінің 32%-ға және сөйлеу еркіндігінің 26%-ға өсуі жатады. Бұл тәсіл, әсіресе, бастапқыда үлгерімі төмен, біліктілік диспропорциясын төмендететін оқушылар үшін тиімді. Сонымен қатар, зерттеу оқушылардың өзара іс-қимылы мен оқу нәтижелері арасындағы берік корреляцияны табады. Бұл қорытындылар LDI-дің өз мансабы үшін аса маңызды практикалық тілдік құзыреттілікті тәрбиелеу арқылы ІТ-мамандарды жаһанданған, цифрлық басқарылатын жұмыс орындарына дайындау әлеуетін көрсетеді.