БІЛІМ БЕРУДЕ НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕРДІҢ ӘСЕРІ

Авторлар

  • Кабенов Даурен Иманбекович Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
  • Копеев Жанат Бактжанович Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Кусманов Куат Ризахметович Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
  • Байтуова Куралай Толегетаевна С. Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

DOI:

https://doi.org/10.52269/KGTD2532176

Кілт сөздер:

нейрондық желі, білім беру, білім берудегі нейрондық желілер, жасанды интеллект, Білім алушылар

Аңдатпа

Бұл мақалада жасанды интеллект пен нейрондық желілердің білім беру ортасына әсері жан-жақты қарастырылады. Негізгі назар қазіргі білім беру жүйесіндегі нейрондық желілердің рөліне аударылып, оларды алған білім сапасына нұқсан келтірместен оқу бағдарламаларына тиімді кіріктіре алатын заманауи құралдар ретінде пайдалану ұсынылады. Білім беруде нейрондық желілерді қолдануға байланысты қарсылық пен алаңдаушылық факторлары және оны пайдаланудың артықшылықтары туралы мәселе қозғалған. Білім беруде нейрондық желілерді қолдануға арналған бағдарламалық жасақтамалар мен онлайн платформалардың қызметі айтылған. Білім беру ортасында білім алушылардың ғылыми жұмыстар мен тапсырмалар орындау кезінде нейрондық желілерді қаншалықты қолдануына сауалнама жүргізілген және оның қорытындысы талданған. Цифрландыру аясында нейрондық желіні білім берудің пайдалы және тиімді құралы ретінде қарастыруға болатыны, өйткені бұл нейрондық желі Интернет желісіндегі көптеген мәтіндер мен ақпараттарды, соның ішінде білім беру ресурстары арқылы автоматты түрде оқып, өңдей алатыны айтылған. Оларды белгілі бір мәселелерді шешу үшін қолдануға болатындығын есте ұстау керек. Білім беру саласында нейрондық желінің қолданылуын бақылап, білім алушыларға алынған ақпаратты сыни тұрғыдан және жауапкершілікпен қолдануға үйрету қажет.

Автор өмірбаяндары

  • Кабенов Даурен Иманбекович, Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

    PhD, жаратылыстану жоғары мектебінің аға оқытушысы

  • Копеев Жанат Бактжанович, Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

    PhD, «Информатика» кафедрасының доценті

  • Кусманов Куат Ризахметович, Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

    магистр, жаратылыстану жоғары мектебінің аға оқытушысы

  • Байтуова Куралай Толегетаевна, С. Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

    магистр, «Жоғары математика» кафедрасының аға оқытушысы

Қосымша файлдар

Жарияланды

2025-10-03

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық ғылымдар