«БІЗ EMI АРҚАСЫНДА СӨЙЛЕУГЕ ҚОРЫҚПАЙМЫЗ»: АҒЫЛШЫН ТІЛІ МЕН ПӘН МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ БОЙЫНША ЭКСПЕРИМЕНТТЕН АЛЫНҒАН ИДЕЯЛАР
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2025_1_382Кілт сөздер:
ағылшын тілі оқу құралы ретінде, EMI қамтамасыз ету, бірлескен тәсіл, студенттердің қабылдауы, DBRАңдатпа
Бұл зерттеу ағылшын тілі арқылы оқытатын (EMI) сыныптарындағы пән мұғалімдері мен ағылшын тілі мұғалімдері арасындағы ынтымақтастығын зерттей отырып, оның студенттердің сабақтағы белсенділігіне ықтимал әсеріне назар аударады. Осы олқылықты жою үшін екі пән мұғалімі мен екі ағылшын тілі мұғалімінен тұратын бірлескен топ құрылды. Олар жобаға негізделген зерттеу (DBR) әдістемелік тәсілін пайдалана отырып, бірлескен сабақтарды әзірлеу және енгізу бойынша жұмыс істеді. Мәліметтер Қазақстандағы СДУ университетінде заң және бизнес мамандығы бойынша оқитын 77 студентке сауалнама жүргізу арқылы жиналды. Бұл зерттеуде Лайкерт шкаласы жауаптарының сандық талдауын ашық сұрақтардың тақырыптық талдауымен біріктіретін аралас әдістер әдісі қолданылды. Нәтижелер студенттердің бірлескен тәсілді оң қабылдағанын көрсетті, дәстүрлі әдістермен салыстырғанда белсенділік артқанын хабарлады. Ашық жауаптарды тақырыптық талдау оқушылардың оқу тәжірибесін арттырудағы интерактивті және коммуникативті әрекеттердің тиімділігін көрсетті. Ұсынымдар оқытудың тиімділігін одан әрі жақсарту үшін оқыту тәсілдерін әртараптандыруды және студенттердің кері байланысын біріктіруді қамтиды. Болашақ зерттеулер студенттердің тілді меңгеруіне және жалпы академиялық үлгеріміне осындай бірлескен ынтымақтастықты ұзақ мерзімді әсерін зерттеуге, олардың тұрақты артықшылықтары мен тиімділігі туралы ақпарат беруге бағытталуы керек.