БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНЕ АРНАЛҒАН ЖОБАЛЫҚ ОҚЫТУ: «THINK–PAIR–SHARE» МОДЕЛІ
DOI:
https://doi.org/10.52269/RWEP252271Кілт сөздер:
жобалау-зерттеу қызметі, болашақ мұғалімдер, TPS моделі, шығармашылық ойлау, жобалық оқытуАңдатпа
Бұл мақала бастапқы және қорытынды өлшемдері бар рандомизацияланбаған бақылаулы зерттеу болып табылады және «Think-Pair-Share» стратегиясын пайдалану арқылы жобалық-бағытталған оқытуға арналған. Зерттеудің мақсаты – бастауыш білім берудегі студенттердің шығармашылық ойлау қабілетін дамыту үшін қолданылған оқыту модулінің тиімділігін бағалау. Алты сабақтан тұратын араласу үдерісі бес кезеңнен тұрды, олардың әрқайсысы шығармашылық ойлаудың түрлі қырларын – атап айтқанда, шапшаңдық, икемділік, ерекшелік және нақтылық дағдыларын – ойын құрастыру бойынша бірлескен жұмыс арқылы дамытуға бағытталды. Студенттер оқу ойындарының тұжырымдамасын әзірлеу, жасау, сынақтан өткізу және бағалау жұмыстарын жұптасып орындады. Шығармашылық ойлау дағдылары ашық және құрылымдық сұрақтардан тұратын тест арқылы зерттеуге дейін және одан кейін бағаланды. Әрбір компонент нақты критерийлер бойынша бағаланды, оған идеялардың саны мен әртүрлілігі, бейімделу деңгейі, жаңа элементтерді енгізу және әзірлеу дәрежесі кірді. Студенттердің оқу үдерісінде шығармашылық тәсілді жүзеге асыру қабілетіне деген сенімділігі де екі рет – өзіндік есеп беру сауалнамасы арқылы – өлшенді. Эксперименттік курстың соңында тестілеуге қатысқан эксперименттік топ, бақылау тобымен және зерттеу алдындағы тестілеумен салыстырғанда барлық төрт категория бойынша жоғары нәтиже көрсетті. Сонымен қатар, курсты аяқтаған студенттер бастапқы деңгеймен және қатыспағандармен салыстырғанда өздерінің шығармашылық оқудағы өзіндік тиімділігін жоғары бағалады. Зерттеу нәтижелері жобалық жұмысты ұйымдастыру бойынша жаңа әдістемелік ұсыныстарды әзірлеу үшін пайдаланылуы мүмкін.