БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ДАМУЫН ЖАҚСАРТУ ҮШІН СУРЕТТІ КІТАПТАРДЫ ПАЙДАЛАНУ

Авторлар

  • Дарибаева Жадыра Анафияевна Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті https://orcid.org/0000-0002-4267-0649
  • Жайлауова Манат Кенесовна Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
  • Макашева Айжан Прмаганбетовна Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
  • Жаманова Гулжаз Елубаевна С.Әлжіков атындағы №144 орта мектебі

DOI:

https://doi.org/10.52269/KGTD253298

Кілт сөздер:

суретті кітаптар, интеллектуалды даму, сыни ойлау, шығармашылық ойлау, бейнелеу өнері, Панталеоның теориялық негіздері, Выготский теориясы

Аңдатпа

Бұл мақалада 4-сынып оқушыларына жасалынған зерттеу жұмысының нәтижесі берілді. Білім беру үрдісінде иллюстрацияланған кітаптарды қолдану оқушылардың интеллектуалды даму дағдыларын жақсартуға әсері зерттелінді. Сильвия Панталеоның теориялық негіздері мен Выготскийдің әлеуметтік-мәдени теориясына сүйене отырып, зерттеу жұмысы оқушылардың бейнелеу өнері мен дизайн элементтерін түсінуін дамытудағы бейнелеу өнерінің әлеуметтік өзара әрекеттесуі мен құрылымдық оқытуының рөлін көрсетеді. Жалпы білім беретін орта мектептердің бастауыш сынып оқушыларымен Дэвид Визнердің иллюстрацияланған кітаптары төрт ай бойы оқылды. Оқушылармен бірге сыныпта иллюстрацияланған кітап мазмұнын талқылап, талдай отырып, оқушылар түс, сызық және пішін сияқты визуалды элементтерді қолдану жолдарын үйренді. Деректер жазбаша жауаптар мен сұхбаттар, мультимодальды мәтіндерді қолдану бастауыш сынып оқушыларының визуалды мазмұнды сипаттау, бағалау және түсіндіру қабілетін айтарлықтай жақсартқанын көрсетті. Деректер эксперимент басында және соңында оқушылардан алынған сауалнама арқылы жиналды. Зерттеу жұмысы иллюстрацияланған кітаптар оқушылардың визуалды сауаттылығы мен бейнелі ойлауын дамытуда тиімді құрал екенін көрсетті. Бұл бастауыш білім беру үрдісіне мультимодальды сауаттылықты енгізудің маңыздылығын растайды. Алынған нәтижелер болашақ зерттеулерге жеке оқыту стратегияларын әзірлеу қажеттілігін және бейнелеу өнері мен визуалды сауаттылықты оқыту қажеттілігін көрсетті.

Автор өмірбаяндары

  • Дарибаева Жадыра Анафияевна, Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

    8D01303 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі ББ PhD докторанты

  • Жайлауова Манат Кенесовна, Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

    педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент

  • Макашева Айжан Прмаганбетовна, Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

    педагогика ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы

  • Жаманова Гулжаз Елубаевна, С.Әлжіков атындағы №144 орта мектебі

    педагогика ғылымдарының магистрі, С.Әлжіков атындағы №144  орта мектебінің мұғалімі

Қосымша файлдар

Жарияланды

2025-10-03

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық ғылымдар