ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУҒА АТА-АНАЛАРДЫҢ ҚАТЫСУЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.52269/KGTD2532253Кілт сөздер:
қашықтықтан оқыту, ата-аналардың қатысуы, психоэмоционалды жағдай, технологиялық сауаттылық, педагогикалық стратегияларАңдатпа
Қазіргі әлемде қашықтықтан оқыту барған сайын өзекті бола түсуде, осыған байланысты бұл үрдісте ата-аналардың рөлі айтарлықтай өзгерістерге ұшырайды. Бұл мақалада ата-аналардың қашықтықтан оқытуға қатысуының педагогикалық және психологиялық аспектілеріне талдау берілген. Авторлар ғылыми әдебиеттерді терең талдауға, жан-жақты эмпирикалық зерттеулердің нәтижелеріне, корреляциялық және сапалық талдауларға сүйенеді. Бұл ата-аналардың қатысуының әртүрлі формалары мен қарқындылығын, оның оқушылардың білім беру және психоэмоционалды нәтижелеріне әсерін сипаттауға мүмкіндік береді. Мақалада ата-аналардың қатысуының тиімділігін анықтайтын негізгі факторлар анықталған. Олардың ішінде: ата-аналардың технологиялық сауаттылық деңгейі, олардың психоэмоционалды жағдайы, мұғалімдермен өзара әрекеттесу сапасы, оқытуға қажетті ресурстар мен құралдарға қол жетімділік. Осы аспектілердің әрқайсысы оның қашықтықтан оқытудың сапасы мен тиімділігіне әсері тұрғысынан қарастырылады. Авторлар ата-аналардың қатысуын оңтайландыруға бағытталған нақты ұсыныстарды ұсынады. Оларға ата-аналардың технологиялық сауаттылығын арттыру стратегиялары, психологиялық қолдау тетіктері, білім беру процесінің барлық қатысушылары арасындағы байланыс арналарын жақсарту және оқу материалдарын бейімдеу әдістері кіреді. Жалпы, зерттеу қашықтықтан білім беруде ата-аналардың қатысуын терең түсінуге үлес қосады. Ол қашықтықтан оқыту жағдайында оқушылардың білім беру және психоэмоционалды нәтижелерін барынша арттыру үшін тиімді стратегиялар мен тәсілдерді қалыптастыруға көмектесетін мұғалімдерге, ата-аналарға және білім беру мамандарына практикалық ұсыныстар береді.