ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫ ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНДА ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.52269/KGTD2532152Кілт сөздер:
өзін-өзі реттеу, дифференциалды оқыту,, педагогикалық стратегиялар, жеке тәсіл, оқу мотивациясы, жобалық қызмет, білім беру үдерісі, әдістемелік ұсыныстарАңдатпа
Мақала бастауыш сынып оқушыларының өзін-өзі реттеу дағдыларын дифференциалды оқыту арқылы қалыптастыру әдістерін зерттеуге арналған. Зерттеудің өзектілігі балалардың оқу әрекетін саналы басқару қабілетін дамыту қажеттілігімен байланысты, бұл табысты білім алудың, дербестікті қалыптастырудың және заманауи білім беру ортасының талаптарына бейімделудің негізгі факторы болып табылады. Өзін-өзі реттеу уақытты тиімді жоспарлауға, оқу қиындықтарын жеңуге және мотивацияны арттыруға ықпал етеді, бұл бастауыш мектеп жасында ерекше маңызды. Жұмыста дифференциалды тәсілді жүзеге асырудың теориялық және практикалық аспектілері ұсынылған, бастауыш сынып оқушыларының жеке ерекшеліктерін ескеруге баса назар аударылған. Танымдық белсенділік деңгейі, оқу материалын меңгеру қарқыны, оқу мотивациясы және тапсырмаларды орындауға эмоционалдық дайындық сияқты факторлар қарастырылған. Мақсат қою, өзін-өзі бақылау, рефлексия және өзін-өзі бағалау дағдыларын дамытуға бағытталған педагогикалық әдістерді енгізуге ерекше мән берілген. Зерттеу кешенді әдіснамалық тәсілді қолдану арқылы жүргізілді, ол бақылау, тестілеу, сауалнама жүргізу және эксперименттік бағдарламаларды қамтыды. Дифференциалды тапсырмаларды, жобалық іс-әрекетті және интерактивті әдістерді қолдану оқу мотивациясын, оқушылардың оқу үдерісіне тартылуын және академиялық үлгерімін айтарлықтай арттыратыны анықталды. Эксперименттік нәтижелер оқу үдерісін оқушылардың жеке ерекшеліктеріне бейімдеу тек білім сапасын жақсартуға ғана емес, сонымен қатар балалардың күрделі мәселелерді өз бетінше шешуге қажетті метатанымдық қабілеттерін дамытуға ықпал ететінін көрсетті. Зерттеудің практикалық маңыздылығы бастауыш мектеп мұғалімдеріне дифференциалды оқыту әдістерін интеграциялау бойынша әдістемелік ұсыныстар әзірлеуде көрініс табады. Бұл ұсыныстар бастауыш сынып оқушыларының мотивациясын, оқу үдерісіне тартылуын және дербестігін арттыру үшін қолайлы жағдай жасауға көмектеседі, бұл олардың әрі қарай оқуға сәтті бейімделуіне ықпал етеді.