БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ ПЕДАГОГТАРЫН АРАЛАС ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ
DOI:
https://doi.org/10.52269/Кілт сөздер:
аралас оқыту, цифрлық технологиялар, электрондық оқулық, массалық ашық онлайн курс, бастауыш сынып мұғалімдерін даярлау.Аңдатпа
Аралас оқыту форматы жағдайында «Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» білім беру бағдарламасының студенттерін кәсіптік даярлау процесінде цифрлық технологиялар құралдарын (ЖАОК және электрондық оқулық) пайдаланудың тиімділігін анықтау мақсатында зерттеу жүргізілді. Тақырыптың өзектілігі аралас оқыту формаларының кең таралуына ықпал еткен ковид-19 пандемиясының әсерінен білім беру ортасының өзгеруіне байланысты. Зерттеудің әдіснамалық базасы ретінде ғылыми әдебиеттерді жүйелеу, теориялық және мазмұнды талдау, бақылау, салыстырмалы және статистикалық әдістер, тестілеу қолданылды. Осы әдістердің кешенді жиынтығын қолдану білім беру және цифрлық құралдардың тиімділігін объективті бағалауды қамтамасыз етті. Тәжірибелік-педагогикалық жұмыс күндізгі оқу нысанында 92 студенттің қатысуымен Марғұлан университетінің базасында ұйымдастырылды. Зерттеудің соңғы кезеңі барысында жаппай ашық онлайн курс пен электрондық оқулықты пайдалану бойынша мақсатты жұмыс теориялық білімді игерудің жүйелілігін қамтамасыз еткені, сондай-ақ оқытудың аралас форматын тиімді іске асыру үшін қажетті педагогикалық дағдыларды қалыптастыруға ықпал еткені анықталды. Зерттеудің практикалық маңыздылығы тиімді цифрлық құралдарды әзірлеу және сынақтан өткізу болып табылады, оларды оқу процесіне біріктіру аралас оқыту жағдайында педагогикалық кадрларды даярлау сапасын арттыруға мүмкіндік береді.