АКАДЕМИЯЛЫҚ ҮЛГЕРІМДІ АНЫҚТАЙТЫН ФАКТОРЛАР: КЕШЕНДІ ТАЛДАУ
DOI:
https://doi.org/10.52269/KGTD2532330Кілт сөздер:
Академиялық тиімділік, Мотивация, Белсенділік, Жыныс, Әлеуметтік-экономикалық мәртебе (SES), Жас, Статистикалық талдауАңдатпа
Студенттердің оқу үлгерімі оқу үдерісі тиімділігінің маңызды көрсеткіші және олардың кәсіби болашағының болжамы болып табылады. Бұл зерттеу оқу тиімділігіне тұлғалық-психологиялық және әлеуметтік-демографиялық факторлардың әсерін зерттеуге бағытталған.
Зерттеудің мақсаты әртүрлі факторлар мен студенттердің оқу үлгерімі арасындағы бай-ланысты анықтау және талдау, сондай-ақ табысты оқудың ең маңызды болжаушыларын анықтау болып табылады.
Зерттеу аясында солтүстік өңірдегі жоғары оқу орындарының 149 білім алушыларының арасында валидацияланған шкалаларды (BroMS, PS, PALS) қолдану арқылы сауалнама жүргізілді. Деректерді талдау сипаттаушы статистиканы, корреляциялық және регрессиялық талдауларды, сондай-ақ t-тесттерін және ANOVA-ны қамтиды.
Зерттеу нәтижелері оқу үлгеріміне оң әсер ететін негізгі факторлар ретінде мотивация мен құмарлықтың маңыздылығын көрсетеді. Регрессиялық талдау бұл айнымалылар оқу үлгеріміндегі дисперсияның маңызды бөлігін түсіндіретінін растады. Дегенмен, әлеуметтік-демографиялық факторлардың әсері азырақ болды: жыныс пен әлеуметтік-экономикалық жағдай статистикалық маңызды әсер көрсетпеді, ал жас ерекшелік маңызды болжамды болды.
Алынған нәтижелер оқу үлгерімін анықтайтын факторлар туралы теориялық идеяларды дамытуға ықпал етеді. Зерттеулер академиялық жетістікке мотивация мен құштарлық сияқты тұлғалық қасиеттердің маңыздылығын растайды. Сонымен қатар, зерттеу нәтижелерін неғұрлым тиімді білім беру бағдарламаларын және студенттерді қолдау шараларын әзірлеу үшін пайдалануға болады.

