ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЗЕРТТЕУ ОРТАСЫ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЗИЯЛЫҚ ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫ ДАМУЫНА ДАЙЫНДЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ШАРТЫ РЕТІНДЕ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2022_2_102%20Кілт сөздер:
білім беру ортасы, дайындығы, шығармашылық, интеллектуалды талант, зерттеу қызметіАңдатпа
Мақала болашақ мұғалімдерді интеллектулды дарынды оқушылармен жұмыс істеуге дайындауға шығармашылық-зерттеу ортасының əсерін зерттеуге арналған.Зерттеудің екі дербес бағытының мəні ашылады: дарынды оқушыларға арналған мұғалімнің психологиясы жəне мұғалімді дарынды оқушылармен жұмыс істеуге дайындау. Болашақ мұғалімнің интеллектуалды дарынды оқушыларды дамытуға дайындығы төрт компоненттен тұрады:мотивациялық, танымдық, технологиялық жəне жеке. Болашақ мұғалімдердің интеллектуалды дарынды оқушыларды дамытуға дайындығын қалыптастыруды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастырудың негізгі принциптеріне сипаттама берілді. Интеллектуалды дарынды оқушыларды дамытуға дайындықты қалыптастыру мінез-құлықты реттеудің төмен дəрежесі, ақпараттық байыту жəне шығармашылық мінез-құлық үлгілерін ұсыну сияқты параметрлері білім беру ортасында ғана мүмкін болады деген қорытынды жасалды, бұл оқыту мен тəрбиелеу, ғылыми-зерттеу жұмыстарымен тығыз байланысты.
Түйінді сөздер: білім беру ортасы, дайындығы, шығармашылық, интеллектуалды талант, зерттеу қызметі.