ҒЫЛЫМИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КОНСАЛТИНГ БЕРУ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ДАМУЫН ҚОЛДАУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ: ТӘЖІРИБЕ, МӘСЕЛЕЛЕР ЖӘНЕ БАҒЫТТАР
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2023_3_286Кілт сөздер:
кеңес беру қызметінің алгоритмі, критерийлер, кәсіби қолдау және қолдау, ғылыми-педагогикалық кеңес беру, ұйымдастырушылық-педагогикалық шарттарАңдатпа
Мақалада жас мұғалімдердің кәсіби шеберлігін дамыту және мектептегі оқу тәжірибесіне тез бейімделу үшін ғылыми-педагогикалық кеңес берудің зерттеу нәтижелері сипатталған. Авторлар теория мен практиканың интеграциясына негізделген кәсіби-педагогикалық қолдауды түсінудің концептуалды тәсілдерін және ғылыми-педагогикалық кеңес берудің арнайы бағдарламасын жас мектеп мұғалімдерінің сұраныстары мен қажеттіліктеріне бейімдеуді қарастырады. Мақалада мектептің оқу ортасындағы кеңес берудің ерекшеліктері және педагогикалық институттың жетекші оқытушыларымен кеңес беру қызметі аясындағы өзара әрекеттестік сипатталған. Зерттеу жұмысы барысында ғылыми-педагогикалық кеңес берудің мәні, негізгі ұғымдары мен бағыттары анықталды. Педагогикалық-әдістемелік қамтамасыз ету инновациялық құрал ретінде кеңес беру түрінде көрінеді. Мақалада білім беру қызметін жүйелі басқару ретінде кеңес берудің негізгі тұжырымдамалары қарастырылады.
Зерттеудің мақсаты жас мұғалімдерге консультациялық қолдау мен қолдау көрсетудің ұйымдастырушылық-педагогикалық шарттарының тиімділігін теориялық негіздеу және эксперименталды түрде тексеру болды. Жас мұғалімдерді мақсатты аудитория ретінде таңдау олардың кәсіби қызметтің алғашқы жылдарында қиындықтарды бастан кешіруімен, қателіктер жіберетіндігімен және оларға тәжірибелі тәлімгер мен ғылыми-педагогикалық консультация бола алатын сүйемелдеу мен қолдаудың ерекше түрін қажет ететіндігімен түсіндіріледі. Зерттеудің ғылыми жаңалығы – анықталған ұйымдастырушылық-педагогикалық шарттар өзін-өзі тәрбиелеуді, кәсіби өсуді, инновациялық ойлауды және педагогикалық міндеттерді шешуде шығармашылықты ынталандыру мен қызығушылығын оятуды қамтамасыз ететіндігінде. Оқу барысында алынған нәтижелерді жас мұғалімдердің практикалық іс-әрекетінде пайдалануға болады.