ШЕТ ТІЛДІК САЛАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕ ТІЛДІК ЖОО СТУДЕНТТЕРІНІҢ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Авторлар

  • Ахметова Мадениет Кадесовна Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
  • Касенова Жамиля Муратхановна Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
  • Қалдымұратова Гүлзада Нұрлыбекқызы Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
  • Бахтибаева Асель Рисалиевна Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

DOI:

https://doi.org/10.52269/22266070_2023_3_128

Кілт сөздер:

коммуникативтік құзыреттілік, шет тілді салалық білім беру, экономикалық бағыт, гуманитарлық бағыт, жаратылыстану ғылыми бағыты, шетел тілді білім беру, арнайы коммуникативтік практикум

Аңдатпа

Бұл мақалада педагогика факультетінің шетел тілдері студенттерінің коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру тармақтары қарастырылады. Лингвистикалық жоғары оқу орындарының түлектеріне қойылатын жаңа талаптарға байланысты түрлі салада қарым-қатынас жасауға қабілетті жаңа көзкарастағы профессорлық-оқытушылар құрамын даярлау қажеттілігі туындады. Бұл мақалада шет тілді салалық білім беруде мамандар даярлау туралы айтылады, атап айтқанда, гуманитарлық, экономикалық, жаратылыстану бағыттары көрсетіледі. Шетел тілдері педагогикалық факультеті студенттерінің салалары бойынша коммуникативтік құзыреттілігін дамыту үшін шетел тілді білім беру әдістемесі кафедрасының ұжымы жоғарыда аталған үш дайындық бағыты бойынша оқу құралдарын (коммуникативтік жаттықтыру сабағы) әзірлеп, оқу процесіне енгізді. Бұл семинарларда студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту үшін қажетті мазмұны жоғары, яғни коммуникативтік жағдайлар, рөлдік ойындар, талқылауға арналған проблемалық мәселелер, кейс стади, жобалау технологиялары және т.б. талқыланды. Әзірленген оқу құралдарын сынақтан өткізуде практикалық сабақтар барысында тиімділігін көрсетті және шет тілді салалық білім беруде студенттердің коммуникативтік дағдыларын дамытуға ықпал етті.

Автор өмірбаяндары

  • Ахметова Мадениет Кадесовна, Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

    Философия ғылымдарының докторы (PhD), доцент

  • Касенова Жамиля Муратхановна, Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

    педагогика ғылымдарының магистрі, оқытушы

  • Қалдымұратова Гүлзада Нұрлыбекқызы, Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

    педагогика ғылымдарының магистрі, оқытушы

  • Бахтибаева Асель Рисалиевна, Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

    педагогика ғылымдарының магистрі, оқытушы

Қосымша файлдар

Жарияланды

2024-11-27

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық ғылымдар