ҚР ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМАЛАРДЫЖӘНЕ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2023_3_157Кілт сөздер:
онлайн платформалар, цифрлық технологиялар, жоғары білім, Қазақстан, қашықтықтан оқыту, студенттерАңдатпа
«Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінде онлайн платформалар мен цифрлық технологияларды пайдалану» мақаласында Қазақстанда білім беру үдерісінде онлайн платформалар мен цифрлық технологияларды пайдаланудың өзекті мәселесі қарастырылған. Осы мақалада Қазақстандағы білім беру процесінде онлайн-платформалар мен цифрлық технологияларды пайдаланудың өзекті тақырыбын қарастырады. Бұл жұмыста Қазақстанда онлайн-білім беруді дамытуға бағытталған қолданыстағы ұлттық және халықаралық жобаларға шолу ұсынылған. Сондай-ақ студенттердің онлайн-білім беру мүмкіндіктерін қабылдауы және олардың оқу процесінде цифрлық технологияларды пайдалануға дайын болу деңгейі туралы зерттеу нәтижелері келтірілген, онлайн-білім берудің және цифрлық технологиялардың артықшылықтары мен кемшіліктері, ҚР жоғары білімінде осы технологияларды пайдалану кезінде білім беру сапасын жақсартуға арналған ұсынымдар қаралған.
Бұл мақаланың мақсаты Қазақстан Республикасының Жоғары білім беру жүйесінде онлайн-платформалар мен цифрлық технологияларды пайдалануды зерделеу болып табылады. Мақсатқа жету үшін ғылыми жарияланымдарға талдау жүргізілді, әлемдік зерттеулерге шолу жасалды, сондай-ақ студенттер, оқытушылар және АКТ Баишев университеті мен Қ. Жұбанова атындағы .Ақтөбе өңірлік университетінің сарапшылары арасында сауалнама мен сұхбат жүргізілді.
Зерттеу нәтижелері Қазақстан Республикасының Жоғары білім беруінде онлайн-платформалар мен цифрлық технологияларды пайдаланудың оқыту сапасын жақсарту және білім берудің қолжетімділігін кеңейту үшін үлкен әлеуеті бар екенін көрсетеді. Алайда, бұл технологияларды тиімді пайдалану үшін кедергілерді жою және олардың тиімділігін шектейтін мәселелерді шешу қажет.
Жалпы, мақала Қазақстан Республикасының жоғары білімінде онлайн-платформалар мен цифрлық технологияларды пайдалануды жақсартуға көмектесетін ғылыми тұжырымдарды ұсынады.