The КҮРДЕЛІ ҚОҒАМДА БІЛІМ АЛУ ҮШІН БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТІСІН ДАМЫТУ

Авторлар

  • Мурзалинова Алма Жәкімқызы КеАҚ «М. Козыбаев атындағы СҚУ»
  • Оракова Амангүл Шаһарбекқызы Абай атындағы қазақ ұлттық педагогикалық университеті
  • Омарова Меруерт Тобылқызы Мағжан Жұмабаев атындағы Жоғарғы колледж
  • Айтымова Айгүл Нұрланқызы КеАҚ «М. Козыбаев атындағы СҚУ»

DOI:

https://doi.org/10.52269/22266070_2023_4_194

Кілт сөздер:

күрделі қоғам үшін білім беру, педагогтің кәсіби құзыреттіліктері, педагог-психологтарды кәсіби даярлау, эмоционалды интеллект, эмоционалды интеллектісінің профилі, эмоционалды оқыту, өзін-өзі реттеу

Аңдатпа

Мақалада М. Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университетіндегі өткізген зерттеу материалдары ұсынылған.

Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдіснамасының шолу, әлемдік тәжірибені талдау және бенчмаркинг, педагогикалық бақылау, сауалнама және эксперимент, бақылау және өлшеу сияқты әдістерін ұстану бірқатар нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік берді:

1) кәсіби-педагогикалық қалыптасу ерекшеліктерін ескеретін, білім алушылардың эмоционалды интеллект параметрлеріне сәйкес және конструктивті дамытуға ұсынылған бағдарламаның белгіленген ықпалымен;

2) білім алушылардың психологиялық әл-ауқаты мен академиялық жетістіктері үшін эмоционалды интеллект ресурстарын нақтылаумен;

3) кәсіби қарым-қатынас ортасында эмоционалды өзін-өзі реттеудің ең тиімді стратегияларын анықтаумен байланысты.

Зерттеудің ғылыми жаңалығы жоғары оқу орыны білім алушылары мен болашақ мектеп психологының эмоционалды интеллект профилінің әлеуметтік-педагогикалық ынтымақтастықтың академиялық ортасы мен мектеп қоғамдастығының ортасында көріну ерекшеліктерін нақтылаумен анықталады.

Зерттеу нәтижелері бойынша қорытынды тұжырымдалды: Эмоционалды интеллект параметрлерін дамыту педагогтің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға конструктивті түрде сәйкес келеді, сонымен бірге өзін-өзі басқаратын білім алушының педагогикалық ойлауы мен жеке және кәсіби қасиеттерін арттыру үшін эмоционалды реттеу стратегияларын саналы және дәйекті қолдануды қамтиды.

Автор өмірбаяндары

  • Мурзалинова Алма Жәкімқызы, КеАҚ «М. Козыбаев атындағы СҚУ»

    педагогика ғылымының докторы, «Педагогика және психология» кафедрасының профессоры

  • Оракова Амангүл Шаһарбекқызы, Абай атындағы қазақ ұлттық педагогикалық университеті

    педагогика ғылымдарының кандидаты

  • Омарова Меруерт Тобылқызы, Мағжан Жұмабаев атындағы Жоғарғы колледж

    педагогика ғылымының магистрі, оқытушысы

  • Айтымова Айгүл Нұрланқызы, КеАҚ «М. Козыбаев атындағы СҚУ»

    педагогика ғылымының магистрі, «Педагогика және психология» кафедрасының аға оқытушысы

Қосымша файлдар

Жарияланды

2023-12-29

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық ғылымдар