ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫНДА ТЕЖЕЛУІ БАР МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КҮЙЗЕЛІС ЖАҒДАЙЫ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2023_2_234Кілт сөздер:
мектеп жасына дейінгі балалар, психикалық дамуы тежелген балалар, психикалық тежеліс, баланың дамуы, педагогикалық жағдайлар мен қолдауАңдатпа
Мақалада эмоционалдық, физикалық, әлеуметтік, интеллектуалдық, лингвистикалық және басқа да денсаулық ерекшеліктері бар, психикалық дамуы тежелген мектеп жасына дейінгі балалардың стресстік жағдайлары, сондай-ақ олардың қоғамға әлеуметтік бейімделуі қазіргі уақытта өте өзекті болып табылады. Кейінгі жас кезеңдерінде қалыптасуы өте қиын кейбір психикалық процестер мен сапалардың дамуының сәйкес педагогикалық шарттары талданады.
Арнайы әдістемелік тәсілдер мен қосымша жағдайлардың тұтас кешенін жасауды талап ететін мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудің практикалық тәжірибесі жинақталған. Сондықтан бұл мақалада психикалық дамуы тежелген мектеп жасына дейінгі балалардың стресстік жағдайлары және жас балалардың даму принциптері қарастырылады.
Үнемі күйзеліспен бетпе-бет келетін мектеп жасына дейінгі балалардың қазіргі өміріне ерекше көңіл бөлінеді. Мақала психикалық дамуы тежелген мектеп жасына дейінгі балаларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсетудің ерекшеліктеріне арналған. Зерттеу нәтижесінде көптеген дамуында ауытқулары бар балаларға ерте араласу бағдарламасын әзірлеу және енгізу тәжірибесі ұсынылады.