СТУДЕНТТЕРДІҢ МЕТАТАНУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ БОЙЫНША ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ ЗЕРТТЕУ ЖӘНЕ ПРАКТИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ

Авторлар

  • Попандопуло Анар Сериковна «Торайғыров университеті» КЕАҚ
  • Кажикенова Гульнар Муратовна «Торайгыров университет» КеАҚ
  • Нургалиева Муршида Елубаевна «Торайгыров университет» КеАҚ
  • Мейрамгалиева Адина Ерлановна «Торайгыров университет» КеАҚ

DOI:

https://doi.org/10.52269/22266070_2023_4_241

Кілт сөздер:

метатаным, метакогнитивтік хабардарлық, метакогнитивтік оқыту, метатанымдық қабілеттер, оқу үлгерімі, мотивация, академиялық ішкі мотивация

Аңдатпа

Мақалада Қазақстанның жалпы білім беретін мектептерінде оқушылардың метатанымдық қабілеттерінің дамуы және оқушылардың оқу үлгеріміне әсер ететін факторлардың жиынтығы бойынша тәжірибелік зерттеу берілген. Ол сондай-ақ дамыған елдердің студенттердің метатанымдық қабілеттерін дамытудағы халықаралық және практикалық тәжірибесін ұсынады, олар алдында тұрған мәселелерді шешу үшін қолайлы стратегияларды қабылдау және жоспарлау, салдары мен нәтижелерін бағалау және қажет болған жағдайда қажетті қадамдарды қабылдау мүмкіндігі ретінде. , бұрынғы білімдерін пайдалану негізінде көзқарасты өзгерту. .

Студенттердің метатанымдық қабілетін дамытудың халықаралық тәжірибесін практикалық зерттеу және зерделеу білім беру саласындағы өзекті тақырып болып табылады. Оқушылардың метатанымдық қабілеттері оқудағы табыстың маңызды факторы болып табылады және олардың оқу тиімділігін айтарлықтай арттыруы мүмкін. Бұл зерттеуді жүргізу үшін Австралия, Ұлыбритания, Германия, Финляндия сияқты әлемнің әртүрлі елдерінде қолданылатын метатанымдық қабілеттерді дамытудың әртүрлі әдістері зерттеледі.

Зерттеу студенттердің оқу жетістіктеріне метатанымдық сана мен академиялық мотивацияның байланысы мен әсерін түсіндіруге бағытталған. Метакогнитивті хабардарлық оқудағы табыстың негізгі факторы болып табылады және оқу жетістіктерін, оқу жетістіктерін және академиялық мотивацияны өлшеудің тамаша құралы болып табылады; академиялық үлгерім және академиялық ішкі мотивация; оқу жетістіктері және академиялық сыртқы мотивация.

Автор өмірбаяндары

  • Попандопуло Анар Сериковна, «Торайғыров университеті» КЕАҚ

    PhD, «Тұлғалық дамыту және білім беру» кафедрасының постдокторанты

  • Кажикенова Гульнар Муратовна , «Торайгыров университет» КеАҚ

    PhD, «Тұлғалық дамыту және білім беру» кафедрасының қауымдастырылған профессоры

  • Нургалиева Муршида Елубаевна, «Торайгыров университет» КеАҚ

    PhD, «Тұлғалық дамыту және білім беру» кафедрасының қауымдастырылған профессоры

  • Мейрамгалиева Адина Ерлановна, «Торайгыров университет» КеАҚ

    «Тұлғалық дамыту және білім беру» кафедрасының оқытушы (ассистенті)

Қосымша файлдар

Жарияланды

2023-12-29

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық ғылымдар