БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТЫ ЖҮЙЕСІНДЕ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢЕРТЕ КӘСІПТІК ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК СҮЙЕМЕЛДЕУ МОДЕЛІ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2023_3_220Кілт сөздер:
психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету, әдістемелік қамтамасыз ету, ерте кәсіби өзін-өзі анықтау, ерте кәсіби өзін-өзі анықтау үлгісі, білім алушылар, жалпы орта білім беру жүйесіАңдатпа
Мақалада жалпы орта білім беру (ЖОБ) шеңберінде оқушылардың ерте кәсіби өзін-өзі анықтауын психологиялық-педагогикалық және әдістемелік қамтамасыз ету үдерісіне назар аударылады. Ол үшін психологиялық-педагогикалық әдебиеттерге талдау жүргізіліп, қазіргі студенттерде бұл процестің ерекшеліктері ашылды.
Зерттеу барысында жалпы орта деңгейдегі білім беру жағдайында студенттердің ерте кәсіби өзін-өзі анықтауын психологиялық-педагогикалық және педагогикалық қолдау моделі әзірленді. Зерттеу білім беру ұйымдары мен мұғалімдерге студенттерге ерте кәсіби өзін-өзі анықтау процесінде қолдау көрсетуге бағытталған.
Бұл мақалада ерте кәсіби өзін-өзі анықтауды психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету мәселесіне назар аударылады. Бұл қызығушылық қазіргі білім беру ортасындағы мәселелерді шешуге мақсатты көзқараспен ұсынылған.
Ерте кәсіби өзін-өзі анықтауды психологиялық-педагогикалық қолдау студенттерге өз қызығушылықтары мен дарындылықтарын жүзеге асыруға, сондай-ақ олардың болашағы туралы негізделген шешім қабылдауға көмектесетін көмекші буынға айналады.
Мақалада авторлар ерте кәсіби өзін-өзі анықтауды студент өзінің ішкі ресурстарын кәсіби саладағы талаптармен салыстыру негізінде өзінің кәсіби болашағы туралы дәйекті шешімдерді дербес қабылдайтын ішкі процесс ретінде қарастырады. Ерте өзін-өзі анықтау үдерісінің тиімді дамуы үшін кәсіби дамуға байланысты жетекші әрекеттерді дер кезінде меңгеру қажет.