БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТЫ ЖҮЙЕСІНДЕ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢЕРТЕ КӘСІПТІК ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК СҮЙЕМЕЛДЕУ МОДЕЛІ

Авторлар

  • Ксембаева Сауле Камалиденовна «Торайғыров университеті» КЕАҚ
  • Кудышева Айнаш Амангельдыевна «Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті» КЕАҚ
  • Наурызбаева Эльмира Кенжегалиевна «А. Байтұрсынов атындағы Қостанай Өңірлік университеті» КЕАҚ
  • Жумадирова Кайныш Курмашевна «Торайғыров университеті» КЕАҚ

DOI:

https://doi.org/10.52269/22266070_2023_3_220

Кілт сөздер:

психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету, әдістемелік қамтамасыз ету, ерте кәсіби өзін-өзі анықтау, ерте кәсіби өзін-өзі анықтау үлгісі, білім алушылар, жалпы орта білім беру жүйесі

Аңдатпа

Мақалада жалпы орта білім беру (ЖОБ) шеңберінде оқушылардың ерте кәсіби өзін-өзі анықтауын психологиялық-педагогикалық және әдістемелік қамтамасыз ету үдерісіне назар аударылады. Ол үшін психологиялық-педагогикалық әдебиеттерге талдау жүргізіліп, қазіргі студенттерде бұл процестің ерекшеліктері ашылды.

Зерттеу барысында жалпы орта деңгейдегі білім беру жағдайында студенттердің ерте кәсіби өзін-өзі анықтауын психологиялық-педагогикалық және педагогикалық қолдау моделі әзірленді. Зерттеу білім беру ұйымдары мен мұғалімдерге студенттерге ерте кәсіби өзін-өзі анықтау процесінде қолдау көрсетуге бағытталған.

Бұл мақалада ерте кәсіби өзін-өзі анықтауды психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету мәселесіне назар аударылады. Бұл қызығушылық қазіргі білім беру ортасындағы мәселелерді шешуге мақсатты көзқараспен ұсынылған.

Ерте кәсіби өзін-өзі анықтауды психологиялық-педагогикалық қолдау студенттерге өз қызығушылықтары мен дарындылықтарын жүзеге асыруға, сондай-ақ олардың болашағы туралы негізделген шешім қабылдауға көмектесетін көмекші буынға айналады.

Мақалада авторлар ерте кәсіби өзін-өзі анықтауды студент өзінің ішкі ресурстарын кәсіби саладағы талаптармен салыстыру негізінде өзінің кәсіби болашағы туралы дәйекті шешімдерді дербес қабылдайтын ішкі процесс ретінде қарастырады. Ерте өзін-өзі анықтау үдерісінің тиімді дамуы үшін кәсіби дамуға байланысты жетекші әрекеттерді дер кезінде меңгеру қажет.

Автор өмірбаяндары

  • Ксембаева Сауле Камалиденовна, «Торайғыров университеті» КЕАҚ

    педагогика ғылымдарының кандидаты, «Тұлғалық дамыту және білім беру» кафедрасының профессоры

  • Кудышева Айнаш Амангельдыевна, «Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті» КЕАҚ

    педагогика ғылымдарының кандидаты, профессор

  • Наурызбаева Эльмира Кенжегалиевна, «А. Байтұрсынов атындағы Қостанай Өңірлік университеті» КЕАҚ

    тарих ғылымдарының кандидаты, қауымдасты­рылған профессор, академиялық жұмыс басқармасының басшысы

  • Жумадирова Кайныш Курмашевна, «Торайғыров университеті» КЕАҚ

    педагогика ғылымдарының кандидаты, «Тұлғалық дамыту және білім беру» кафедрасының профессоры

Қосымша файлдар

Жарияланды

2024-01-29

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық ғылымдар