ПАВЛОДАР ҚАЛАСЫНЫҢ ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН МУЗЫКАЛЫҚ МЕКТЕП-ИНТЕРНАТЫНЫҢ БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНДА «ТӨҢКЕРІЛГЕН СЫНЫП»  ОҚЫТУ МОДЕЛІН ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН БАҒАЛАУ

Авторлар

  • Тулиндинова Гульнар Каиржановна Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
  • Корогод Наталья Петровна «Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті» КЕАҚ
  • Исакаев Ербол Маратұлы А. Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
  • Вуколова Елена Геронтьевна Орал мемлекеттік педагогикалық университеті

DOI:

https://doi.org/10.52269/22266070_2023_3_210

Кілт сөздер:

төңкерілген сынып, сыни ойлау, заманауи технология, педагогикалық эксперимент

Аңдатпа

Бұл мақалада Павлодар қаласының дарынды балаларға арналған музыкалық мектеп–интернатының білім алушыларында биология пәнін оқытуда пайдаланылған «Төңкерілген сынып» аралас оқытудың моделі бойынша заманауи технологиясын пайдалануды бағалау бойынша зерттеу нәтижелері келтірілген. Зерттеуге екі тоғызыншы сыныптың 31 оқушысы қатысты. Эксперимент барысында екі топ құрылды: эксперименттік және бақылау. «Төңкерілген сынып» моделі өзін зерттелетін пән бойынша білім алудың және алған дағдыларын бекітудің өте сәтті тәжірибесі ретінде көрсетті. Экспериментті талдау көрсеткендей, білім алушылар білім, түсіну және қолдану үшін базалық деңгейдегі тапсырмаларды 100% орындайды. Жоғары дәрежелі дағдылармен эксперименттік сыныпта оқыған балалар әлдеқайда жақсы жұмыс істейді. Талдауды қажет ететін тапсырмалар эксперименттік сыныпта оқушылардың 88,2%, ал бақылау сыныбында 64,2% орындай алды. Эксперименттік сыныптағы синтез тапсырмаларын оқушылардың 76,4%, ал бақылау сыныбында оқушылардың 57,1% орындады. Зерттеу жұмысының қорытындысы бойынша төңкерілген оқыту оқушыларға жаңа материалды өздеріне ыңғайлы қарқынмен игеруге және сабақ басталғанға дейін өзін-өзі бақылауды жүзеге асыруға мүмкіндік беріп қана қоймай, оқушылардың үлгерімін жақсартып, білім сапасын 17% - ға арттырды.

Автор өмірбаяндары

  • Тулиндинова Гульнар Каиржановна, Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

    б.ғ.к., жаратылыстану жоғары мектебі Биология білім беру бағдарламасының жетекшісі

  • Корогод Наталья Петровна, «Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті» КЕАҚ

    б.ғ.к., жаратылыстану жоғары мектебі доценті

  • Исакаев Ербол Маратұлы, А. Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

    б.ғ.к., академиялық мәселелер жөніндегі проректор

  • Вуколова Елена Геронтьевна, Орал мемлекеттік педагогикалық университеті

    б.ғ.к., педагогика кафедрасының доценті

Қосымша файлдар

Жарияланды

2024-01-29

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық ғылымдар