ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕП ПЕДАГОГТЕРІНІҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ КҮЙЛЕРІНІҢ КҮЙІП ҚАЛУЛАРЫН ЭКСПЕРИМЕНТ ЖҮЗІНДЕ ЗЕРТТЕУ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2023_3_176Кілт сөздер:
эмоционалды күйіп қалу, педагог, білім беру, дамыту, өзіндік рефлексияАңдатпа
Мақала жалпы білім беретін мектеп педагогтерінің эмоционалды күйлерінің күйіп қалуларын эксперимент жүзінде зерттеуге арналған. Мақала авторлары эмоционалды күйіп кетудің алдын алу үшін жалпы білім беретін мектептердің педагогтерімен түзету-дамыту жұмысының бағдарламасын эксперимент жүзінде тексеруге негізделген зерттеу жүргізді.
Сонымен қатар, мақалада жалпы білім беретін мектептердегі педагогтердің кәсіби шаршау деңгейін зерттеу нәтижелері берілген. Сондай-ақ, мектеп педагогтері арасында күйіп қалу синдромының алдын алу жүйесін ұйымдастыру қажеттілігі негізделеді, өйткені статистика көрсеткендей, Қазақстан Республикасындағы педагогтердің көпшілігі әйелдер, сондықтан үйдегі жүктеме және отбасы мен балаларына деген уақыт тапшылығы кәсіби стресс факторларына қосылады делінген.
Жалпы білім беретін мектеп педагогтерінің кәсіби шеберлігін шыңдау эмоционалды күйіп кетудің алдын алуға мүмкіндік береді, яғни оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын әзірлеу, кәсіби тренингтер мен курстарға қатысу, арнайы әдебиеттерді оқу және білім берудегі қазіргі тенденцияларды ұстану. Мақалада, ең алдымен, педагогтің жеке брендін дамыту оның үнемі өзіндік рефлексиясы, білім алушылар мен әріптестерінің кері байланысы, сондай-ақ кәсіби өсуге деген ұмтылысының арқасында эмоционалды күйзелісті жеңуге мүмкіндік беретіні атап өтілген.