КӨШБАСШЫЛЫҚ КӘСІБИ ҚЫЗМЕТТЕГІ ТАБЫСТЫҢ КӨРСЕТКІШІ РЕТІНДЕ

Авторлар

  • Молдабекова Сандуғаш Қайрханқызы PhD докторы, педагогика және психология кафедрасы профессорының ассистенті, "Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті", Көкшетау қ.
  • Шалгимбеков Айбек Батырханович "Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай Өңірлік университеті"
  • Черненко Юлия Викторовна "А. Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті"
  • Нүркен Назира Маратқызы "А. Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті"

DOI:

https://doi.org/10.52269/22266070_2023_4_185

Кілт сөздер:

көшбасшы, көшбасшылық, көшбасшылық қасиеттер, жетістік, жетістік көрсеткіштері

Аңдатпа

Қазіргі уақытта қоғамда болып жатқан елеулі саяси және әлеуметтік-экономикалық өзгерістер өмірдің барлық салаларында өзгерістерді талап етеді. Елімізде сапалы өзгерістерді жүзеге асыру, инновациялар процесін басқару мүмкіндіктерін көшбасшылар өзіне жүктейді.

Жастар саясаты саласындағы стратегияның маңызды аспектісі жаңа формациядағы көшбасшыларды кәсіпкерліке, коммуникабельділікке, ұтқырлыққа, ынтымақтастық қабілетке, командада жұмыс істей білу атты дағдыларға дайындау. Өз бетінше шешім қабылдай алатын және қабылданған шешімдердің ықтимал салдарын болжай алатын көшбасшылар сұранысқа ие.

Зерттеу пәні ретінде жеке және ұжымдық қызметте көшбасшы ретінде адамның жеке басын қалыптастырудың факторлары мен жолдары болып табылады. Көшбасшылық туралы барлық теориялар жеке қасиеттерге және олар көрінетін ситуациялық процестерге назар аударады. Көшбасшылық қасиеттер адамға жаңа міндеттер қоюға мүмкіндік береді, қоғамның өзгеріп отырған сұраныстарына, сондай-ақ жаһандық заманауи трендтерге икемді және жедел жауап беру қабілетін қалыптастырады.

Мақала авторлары жеке тұлғаны қалыптастыру процесі әлеуметтік, гендерлік көзқарастарға сәйкес кәсіби, мәдени құндылық бағдарларын дамытуға ықпал ететін мақсатты, дәйекті қызметке негізделеді, бұл өз кезегінде үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі дамытуға әкеледі деп санауға болады.

Автор өмірбаяндары

  • Молдабекова Сандуғаш Қайрханқызы, PhD докторы, педагогика және психология кафедрасы профессорының ассистенті, "Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті", Көкшетау қ.

    Қазіргі уақытта қоғамда болып жатқан елеулі саяси және әлеуметтік-экономикалық өзгерістер өмірдің барлық салаларында өзгерістерді талап етеді. Елімізде сапалы өзгерістерді жүзеге асыру, инновациялар процесін басқару мүмкіндіктерін көшбасшылар өзіне жүктейді.

    Жастар саясаты саласындағы стратегияның маңызды аспектісі жаңа формациядағы көшбасшыларды кәсіпкерліке, коммуникабельділікке, ұтқырлыққа, ынтымақтастық қабілетке, командада жұмыс істей білу атты дағдыларға дайындау. Өз бетінше шешім қабылдай алатын және қабылданған шешімдердің ықтимал салдарын болжай алатын көшбасшылар сұранысқа ие.

    Зерттеу пәні ретінде жеке және ұжымдық қызметте көшбасшы ретінде адамның жеке басын қалыптастырудың факторлары мен жолдары болып табылады. Көшбасшылық туралы барлық теориялар жеке қасиеттерге және олар көрінетін ситуациялық процестерге назар аударады. Көшбасшылық қасиеттер адамға жаңа міндеттер қоюға мүмкіндік береді, қоғамның өзгеріп отырған сұраныстарына, сондай-ақ жаһандық заманауи трендтерге икемді және жедел жауап беру қабілетін қалыптастырады.

    Мақала авторлары жеке тұлғаны қалыптастыру процесі әлеуметтік, гендерлік көзқарастарға сәйкес кәсіби, мәдени құндылық бағдарларын дамытуға ықпал ететін мақсатты, дәйекті қызметке негізделеді, бұл өз кезегінде үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі дамытуға әкеледі деп санауға болады.

  • Шалгимбеков Айбек Батырханович, "Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай Өңірлік университеті"

    Тарих ғылымдарының кандидаты, Қазақстан тарихы кафедрасының қауымдастырылған профессорының м. а.

  • Черненко Юлия Викторовна, "А. Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті"

    Педагогика магистрі, әлеуметтік-педагогикалық пәндер кафедрасының аға оқытушысы

  • Нүркен Назира Маратқызы , "А. Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті"

    Педагогика магистрі, әлеуметтік-педагогикалық пәндер кафедрасының аға оқытушысы

Қосымша файлдар

Жарияланды

2023-12-29

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық ғылымдар