ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ САУАЛНАМАСЫ НЕГІЗІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ ЭССЕ ЖАЗУ САПАСЫН БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІНЕ ТАЛДАУ

Авторлар

  • Пайзуллаев Ержан Нұрғалиұлы Халықаралық туризм және меймандостық университеті
  • Абылова Гүлнар Ережепқызы Халықаралық туризм және меймандостық университеті
  • Акешова Насиба Мурзаханқызы А.Ясауи атындағы Халықаралық Қазақ-Түрік университеті

DOI:

https://doi.org/10.52269/RWEP2522197

Кілт сөздер:

критерий, әдістеме, құзыреттілік, баға, академиялық эссе

Аңдатпа

Бұл мақала эссе жазу сапасын бағалаудың негізгі критерийлерін анықтауға және студенттердің негізгі функционалдық сауаттылығының – коммуникативтік, рефлексивтік, ақпараттық-технологиялық, пәндік, интеллектуалдық және тұлғалық құзыреттерінің қалыптасуын педагогикалық тәжірибе барысында бақылауға арналған. Өйткені эссе жазу студенттің білімін тексерудің тиімді әдісі болып табылады. Жұмыста эссе жазу сапасын бағалау критерийлерін педагогикалық тәжірибеде қолданудың халықаралық және отандық тәжірибесі зерттелген. Эссе жазу сапасын критериалды бағалауды қолданудың тиімділігі университет оқытушылары мен студенттері арасында әлеуметтік сауалнама әдісімен зерттелді, бұл әдіс оқытушылардың күнделікті практикалық қызметінде және студенттердің оқу іс-әрекетінде қолданылды. Зерттеу барысында Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университетінің ағылшын тілі және оқыту әістемесі кафедрасы мен Л. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің шетел тілдерінің теориясы мен тәжірибесі кафедрасында оқытушылар студенттердің оқу қызметін бағалау үшін қолданатын эссе жазу сапасын бағалаудың негізгі критерийлері анықталып, эссе жазу кезінде студенттердің жиі жіберетін негізгі қателіктері көрсетілді. Зерттеу аясында теориялық және практикалық мәселелерге, эссе құрылымына, эссе жазу сапасын бағалау әдістерін жетілдіруге және оқытушылар арасында эссе жазу сапасын бағалау құзыреттілігін қалыптастыруға көп көңіл бөлінеді.

Автор өмірбаяндары

  • Пайзуллаев Ержан Нұрғалиұлы, Халықаралық туризм және меймандостық университеті

    педагогика магистрі, Тіл мектебінің аға оқытушысы

  • Абылова Гүлнар Ережепқызы, Халықаралық туризм және меймандостық университеті

    ф.ғ.к., Тіл мектебінің қауымдастырылған профессоры м.а.

  • Акешова Насиба Мурзаханқызы, А.Ясауи атындағы Халықаралық Қазақ-Түрік университеті

    филология магистрі, Жалпы академиялық ағылшын тілі кафедрасының оқытушысы

Қосымша файлдар

Жарияланды

2025-07-03

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық ғылымдар