ШЕТ ТІЛІ САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК-ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2023_4_229Кілт сөздер:
шет тілін оқыту, оқушылардың коммуникативтік-шығармашылық қызметі, арт-технология, коллаж, сөйлейтін ашық хат, AMOАңдатпа
Бұл мақала орта мектеп білімінің теориясы мен практикасындағы шет тілі сабақтарындағы коммуникативтік-шығармашылық қызмет проблемасына арналған. Авторлар шет тілін оқыту процесінде коммуникативтік-шығармашылық ойлауды дамытудың кейбір аспектілерін және шет тілдерін оқытудағы коммуникативтік-шығармашылық технологияларды өз зерттеуінің мақсатты аспектісі ретінде қарастырады. Әдіснама және ғылыми тәсілдер тұрғысынан оқытудың белсенді әдістерін, шет тілі сабақтарында коммуникативтік-шығармашылық қызметте тұлғалық-орталықтандырылған тәсілді пайдалана отырып, ағылшын тілін оқыту процесінде коммуникативтік-шығармашылық қызметті ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық жағдайлары нақтыланады. Авторлар негізгі нәтижелер ретінде өздері мәлімдеген коллаж технологияларын және сөйлейтін ашықтықты оқушылардың коммуникативтік-шығармашылық қызметін және өзге тілдегі коммуникативтік құзыреттілікті дамытуға бағытталған арт-технологиялардың түрлері ретінде пайдаланудың егжей-тегжейлі сипаттамасын ұсынады. Зерттеу нәтижесінде алынған қорытындылар оның түпнұсқалығына негізделген; алынған деректердің көбінесе қолданбалы сипаттағы құндылығы; практикалық маңыздылығы авторлар әзірлеген әдістемені шет тілдерін оқытудың нақты процесінде кеңінен көбейту мүмкіндігінен тұрады. Одан кейінгі зерттеулердің негізгі бағыты - алынған нәтижелерді кәсіби мерзімді басылымдарда жариялау және ғылыми-практикалық конференцияларға және осындай басқа да іс-шараларға қатысу арқылы ғылыми қоғамдастыққа әзірленген әдістерді ұсыну.