ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ ҮШІН МАТЕМАТИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕРДІҢ МАЗМҰНЫН ҚҰРЫЛЫМДАУ
DOI:
https://doi.org/10.52269/RWEP2522109Кілт сөздер:
математикалық білім, зерттеушілік дағдылар, интернет-технологиялар, құрылымдалған есептерАңдатпа
Мақалада оқушылардың зерттеу дағдыларын дамытудағы математикалық есептерді құрылымдаудың рөлі ашылады. Зерттеудің мақсаты құрылымдалған есептердің оқушылардың ақпаратты талдау және жүйелеу дағдыларын дамытуға әсерін бағалау болып табылады. Зерттеу мақсатына жету үшін келесі зерттеу міндеттері анықталды: зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған әдістерді қолданудың әсерін бағалау, бірқатар сабақтар мен оқушылардың біліміне сапалы талдау жүргізу, ақпаратты талдау және жүйелеу дағдыларын дамыту бойынша мұғалімдердің қызметін ұйымдастыру бойынша ұсыныстар әзірлеу. Талдау негізінде құрылымдалған есептердің түрлері жіктеліп, тәуелсіз компоненттері бар және тәуелді компоненттері бар құрылымдалған есеп түрлері анықталды. Тапсырманың түріне байланысты тапсырмаларды бағалау ерекшеліктері бөлінді. Есептерге арналған дескрипторларды құрастыру негізінде есептерді шешу алгоритмін бекіту үшін құрылымдалған есептерді қолдану әдісі жасалды. Зерттеу гипотезасына сәйкес құрылымдалған тапсырмаларды құрастыру барысында оқушылар қажетті ақпаратты кезең-кезеңімен іздеу арқылы ақпаратты жүйелеуге мүмкіндік алады. Ал оқушыларды міндеттерді дербес құрылымдауға тарту олардың ақпаратты талдау дағдыларын дамытады. Зерттеу нәтижесінде осы бағытта жүргізілген зерттеулер талданды және ақпаратты талдау және жүйелеу дағдыларын дамытудың алғышарттары болып саналатын әдістердің тізімі анықталды. Зерттеу қорытындысы бойынша әзірленген әдіснаманы пайдаланудың артықшылықтары анықталды және алынған нәтижелер негізінде оқушылардың ақпаратты талдау және жүйелеу дағдыларын дамытуға бағытталған ұсынымдар әзірленді.