АҒЫЛШЫН ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ҮЙРЕНУ КЕЗІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ МОТИВАЦИЯСЫНА ГЕЙМИФИКАЦИЯНЫҢ ӘСЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2024_4_199Кілт сөздер:
геймификация, мотивация, ағылшын тілі шет тілі ретінде, бастауыш мектеп, кейс-стадиАңдатпа
Бұл зерттеу бастауыш білім беру контекстінде ағылшын тілін шет тілі ретінде үйренушілердің мотивациясына геймификацияның әсерін зерттеуге бағытталған. Аралас әдістерді қолдана отырып, зерттеу сауалнамалардан, сынып бақылауларынан және сұхбаттардан алынған нәтижелерді біріктіре отырып, геймификация элементтері – ұпайлар, белгілер, көшбасшылар тақтасы және марапаттар – оқушылардың қызығушылығы мен ішкі мотивациясына қалай әсер ететінін бағалайды. Нәтижелер геймификацияның тартымды білім беру атмосферасын қалыптастыруға ықпал ететінін, сол арқылы оқушылардың мотивациясын, қатысуын және қанағаттануын арттыратынын көрсетеді. Сонымен қатар, Kahoot және Quizlet сияқты платформалар арқылы ұсынылатын дараландырылған оқыту мүмкіндіктері оқушыларға өз қарқынымен алға жылжуға және жедел кері байланыс алуға мүмкіндік береді, бұл олардың мотивациясын күшейтеді. Алайда, зерттеу табысты геймификация әдістерін жүзеге асыру үшін жеткілікті технологиялық ресурстар мен мұғалімдерді даярлаудың қажеттілігі сияқты кедергілерді атап көрсетеді. Осы қиындықтарға қарамастан, геймификацияның сыныптағы жағымды атмосфераны құру және оқу нәтижелерін жақсарту әлеуеті зерттеу арқылы дәлелденеді. Осылайша, зерттеу ағылшын тілін бастауыш мектепте оқытуға ойын элементтерін енгізуге мүдделі мұғалімдер мен оқу бағдарламаларын жасаушылар үшін маңызды түсініктер ұсынады және білім берудегі геймификация туралы зерттеулер қорын толықтырады. Зерттеу геймификация элементтерін оқу бағдарламасының мақсаттарымен сәйкестендірудің олардың педагогикалық тиімділігін арттырудағы маңыздылығын атап көрсетеді.