ҰЛТТЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРДІ ЕСКЕРЕ ОТЫРЫП ЕУРОПАЛЫҚ ҰҒЫМДАРДЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ

Авторлар

  • Нурсеитова Айшагүл Айдарбековна Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті https://orcid.org/0009-0007-2882-3729
  • Қайыпбаева Айжамал Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті
  • Акдаулетова Жанар Ашимовна Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті
  • Тасмағанбетова Зейнат Жансұлтановна Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті

DOI:

https://doi.org/10.52269/22266070_2024_3_198

Кілт сөздер:

дәстүр, диалог, моногол, ауызша сөйлеу, лексикалық бірліктер

Аңдатпа

Мақалада коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру мәселесіне мысалдар келтірілді. Бұл мәселені тиімді зерттеу бірқатар зерттеу әдістерін, атап айтқанда логикалық талдау, салыстырмалы талдау, формальды, ауызекі тілдегі сұхбат арқылы екі елдің ерекшеліктері са-лыстырылатын ақпараттар беріліп, сол арқылы білім алушылардың өздерінің пікірлері ескерілді. Функционалды әдіснамалық тәсіл арқылы мақаланың мақсаты мен міндеттері анықталды. Бұл зерттелетін мәселенің барлық аспектілерін толық ашуға мүмкіндік берді. Сондай-ақ, жүйелі әдіснамалық тәсіл тікелей жұмыс үдерісінің негізін құрады. Бұл ретте, коммуникативтік құзырет-тілікті қалыптастырудың әдістеріне сараптама жасалды. Талдау әдісі арқылы зерттелетін мәселеге қатысты негізгі ұғымдар толық талданды. Салыстыру әдісі жұмыста маңызды орын алады, өйткені мақалада коммуникативтік құзыреттілікке мысалдар берілді, еуропалық термин-дерге түсінік берілді және оларды оқытуда,мысалдар келтіруде қазақ ұлттық наным-сенімдерін еске ала отырып, ұғындыру әдістері қолданылды. Білім алушыларға сауалнама жүргізіліп, оның нәтижелерінен өздеріне түйін жасату арқылы әдістемелік қорытынды жасалды. Бұл мақалада қарастырылған мәселелер қай ұлттың да өзіне тән ерекшеліктері өз биігінде қалуымен өзекті екеніне ерекше мән беріледі. Қазіргі таңда қазақ салт-дәстүрлерінің көмескіленіп бара жатқан түрлерін жаңғырту қолға алынып жатқандықтан бұл мақалада көрсетілген мәселелер өте өзекті деп айтуға болады.

Автор өмірбаяндары

  • Нурсеитова Айшагүл Айдарбековна, Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті

    Гуманитарлық ғылымдар магистрі, филология және практикалық лингвистика кафедрасының аға оқытушысы

  • Қайыпбаева Айжамал , Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті

    Филология ғылымдарының кандидаты, филология және практикалық лингвистика кафедрасы профессорының м.а.

  • Акдаулетова Жанар Ашимовна, Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті

    Филология магистрі, филология және практикалық лингвистика кафедрасының аға оқытушысы

  • Тасмағанбетова Зейнат Жансұлтановна, Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті

    Филология магистрі, филология және практикалық лингвистика кафедрасының аға оқытушысы

Қосымша файлдар

Жарияланды

2024-10-18

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық ғылымдар