ШЕТЕЛ ТІЛІН ҮЙРЕНУШІ СТУДЕНТТІҢ КӘСІБИ ЕКІ ТІЛДІЛІГІ: ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЕКТПЕН ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2024_2_183Кілт сөздер:
тіл тұлғасы, кәсіби екі тілдік, генеративті ЖИ, тілді үйрену және оқыту, оқытудың дербестендірілген жолы, ЖИ негізделген білім беруАңдатпа
Тілді үйрену мен білім берудің қазіргі заманғы ландшафтында шет тілдерін үйренетін студенттер арасында кәсіптік қос тілділікті қалыптастыруға инновациялық технологиялар, атап айтқанда жасанды интеллект (ИИ) барған сайын ықпал етіп келеді. Оқытудың тілдік ортасына ЖИ құралдары мен платформаларын ықпалдастыру студенттерге олардың лингвистикалық дағдыларын, мәдени түсінігі мен жалпы коммуникативтік құзыреттілігін арттыру үшін бірегей мүмкіндіктер ұсына отырып, трансформациялық ілгерілеуді білдіреді. Бұл мақалада ЖИ-пен ынтымақтастық өз кәсіби даму жолында ағылшын тілінің оқытушысы және аудармашы болуға ұмтылатын шетел тілін оқитын студенттердің екі тілділігін дамытуға қалай ықпал ететіні қарастырылады. Жеке даму және ЖИ процесске кірігу этикасы сияқты нәзік мәселелер ЖИ-ті сабақтарды жоспарлауға қосу және лингвистикалық дағдыларды дамыту сияқты кейбір неғұрлым прагматикалық аспектілермен қатар қаралады. Осы зерттеуге арналған деректер бірегей болып табылады және үш университеттің контекстінен алынған, онда авторлар жаңадан бастаған кәсіби билингвдермен жұмыс істейді. Нәтижелер жоғары білім беру саласында жұмыс істейтіндер немесе басқа кәсіби дайындығы қаралатын салаларда жұмыс істейтіндер үшін қызығушылық тудыруы мүмкін.