«ГЕОГРАФИЯ» ПӘНІ БОЙЫНША ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН ДИАГНОСТИКАЛАУ
DOI:
https://doi.org/10.52269/KGTD2532182Кілт сөздер:
география, бағалау қызметі, критериалды бағалау, білім беру, формативті бағалау, әдістемеАңдатпа
Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесін реформалау жағдайында бағалаудың жаңа критериалды жүйесін енгізу өзекті болып отыр. Бұл мақалада "География"пәні бойынша жоғары сынып оқушыларын бағалаудың көп деңгейлі процесін әзірлеу және жүзеге асыру процесінде заманауи әдістемелік және практикалық тәсілдер келтірілген. Абай атындағы орта мектеп-гимназиядағы педагогикалық эксперимент мысалында. Арқалық қаласының педагогикалық диагностикасы "География" пәні бойынша оқу бағдарламасын табысты іске асыру факторларының бірі ретінде қарастырылды. Жоғары сынып оқушыларына олардың негізгі географиялық терминдерді, процестер мен құбылыстарды білу және түсіну деңгейін анықтайтын тапсырмалардың нақты мысалдары келтірілген. Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, бағалау қызметін жоспарлау және іске асыру ерекшеліктері ұсынылған. Оқушылардың сыни ойлау деңгейін анықтауға, сондай-ақ статистикалық мәліметтермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған әр түрлі тапсырмалар көрсетілген. Өткізілген жұмыс қорытындысы бойынша жалпы білім беретін мектептердегі оқушыларды бағалау үдерісі бойынша ұсынымдар ұсынылды. Зерттеу барысындағы бағалаудың өлшемдік технологиялары арқылы алынған мектеп география курсындағы эксперимент оң нәтиже көрсетті. Қазақстан Республикасының жоғары сыныптарында "География" курсы бойынша білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау процесінде аса маңызды элементтер анықталды.

