ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ-ҒЫЛЫМИ БАҒЫТТАҒЫ САБАҚТАРДА STEM-ТЕХНОЛОГИЯНЫ ПРАКТИКАЛЫҚ ҚОЛДАНУ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2024_4_194Кілт сөздер:
STEM технологиялары, инновация, тәсіл, инженерия, проблемаларАңдатпа
Мақалада биологиялық цикл пәндерін оқыту кезінде жоғары оқу орнының оқу процесінде STEM технологиясын практикалық қолдануды талдау нәтижелері берілген. Зерттеудің мақсаты-жоғары оқу орындарындағы жаратылыстану ғылымдары бойынша практикалық сабақтарда STEM технологиясының тиімділігін талдау. Міндеттері: биологиялық бағытта оқитын студенттердің "Ортоптера" тақырыбын зерттеу мысалында STEM технологиясының тиімділігін талдау. Жұмыс барысында студенттерді қалдық білімге алғашқы тестілеу дәстүрлі білім беру формасындағы сабақтан кейін және сабақтан кейін STEM технологиясын қолдана отырып жүргізілді. ОҚУШЫЛАРДЫҢ STEM технологиясына деген көзқарасын анықтау үшін сабақтың соңында сауалнама жүргізіліп, әр сұрақ бойынша тиісті қорытындылар жасалды. Жұмыста келесі зерттеу әдістері қолданылды: салыстырмалы талдау және педагогикалық бақылау. Жұмыстың нәтижесінде STEM технологиясын қолданғаннан кейін сабақ тақырыбы бойынша білім алу деңгейінің статистикалық маңызды өсуі көрсетілді. Оқушылардың материалды оқуға деген ынтасы мен қызығушылығының артуы, сонымен қатар шығармашылық, сыни тұрғыдан ойлау, топтық жұмыс және проблемаларды шешуге көңіл бөлу сияқты дағдылардың дамуы атап өтілді.