ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ФОРМАТЫНДАҒЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИСКУРСТЫҢ ФАТИКАЛЫҚ СТРАТЕГИЯЛАРЫ
DOI:
https://doi.org/10.52269/KGTD2532239Кілт сөздер:
фатикалық стратегия, тактика, қашықтықтан оқыту курсы, лингвопрагматика, педагогикалық дискурс, сөйлеу мінез-құлқыАңдатпа
Зерттеудің мақсаты-педагогикалық дискурстың жанрларының бірі ретінде қашықтықтан оқыту мәтіндеріндегі фатикалық стратегиялар мен коммуникативті тактикалардың комбинацияларын қарастыру. Ғылыми жаңалық мынада: қарастырылып отырған құбылысқа жан-жақты көзқарас кең аудиторияға арналған ағылшын тілінің бейне курстарының материалында ұсынылған, педагогикалық дискурс агенттерінің коммуникативті әсер етуінің фатикалық стратегиялары мен тактикасы тіл теориясында бұрын жүйелі түрде ұсынылмаған және сипатталған; оларды жүзеге асыруда қолданылатын лингвистикалық, стилистикалық және риторикалық әдістер анықталды; осы дискурс өкілдерінің сөйлеу мінез-құлқының ерекшелігі анықталды. Жалпы, автор тілдік мазмұн, грамматикалық және сөздік ережелер немесе сөйлеу дағдыларын қалыптастыру мәселелері болсын, ұсынылған материалға назар аудару стратегиясы сияқты байланыс орнату стратегияларына тоқталады; және материалдың өзіне де, жалпы курсқа да бағытталған аудиторияның назарын сақтау стратегиясы. Шет тілдерін оқытудың қазіргі жағдайында білім беру ортасы біркелкі емес және бәсекеге қабілетті екенін ескере отырып, жоғарыда аталған стратификацияларды меңгеру оқу процесінің тиімділігін арттырудың да, ұсынылатын курстардың сұранысы мен коммерциялық табысының да кілті болып табылады. Нәтижелер негізінде шет тілдерін оқыту әдістемесі бойынша практикалық мастер-класс бағдарламаларын әзірлеуге болады.