ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ЕКІ ШЕТ ТІЛІН ҚАТАР ОҚЫТУ

Авторлар

  • Контек Айым Майбекқызы әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті https://orcid.org/0000-0003-4210-4716
  • Досанова Албина Маратханқызы әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті https://orcid.org/0009-0002-2956-5921
  • Мұратқызы Мира Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті https://orcid.org/0000-0002-8302-3982
  • Алтыбаева Акжан Бахитжановна Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті

DOI:

https://doi.org/10.52269/RWEP2522139

Кілт сөздер:

қатар оқыту, көптілді білім беру, мотивация, кіріктірілген тапсырмалар, жоғары оқу орындары

Аңдатпа

Кіріспеде екі шет тілін қатар оқыту мәселесінің өзектілігі егжей-тегжейлі талданады, бұл университеттердің білім беру бағдарламаларының көпшілігіне тән аудиториялық сағаттардың шектеулі саны жағдайында әсіресе маңызды. Ағылшын және француз тілдерін оқыту арасындағы уақыт пен ресурстарды бөлуге байланысты туындайтын нақты қиындықтарға басты назар аударылады. Зерттеу екі тілді тиімді меңгеруге ғана емес, сонымен қатар студенттердің тұрақты мотивациясын, қызығушылығын және өз бетімен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға ықпал ететін әдістемені жасауға бағытталған. Жұмыстың ғылыми маңыздылығы оқушылардың танымдық ерекшеліктерін, олардың дайындық деңгейін және жеке білім беру қажеттіліктерін ескеретін инновациялық интеграцияланған оқыту моделін құруда жатыр. Зерттеу әдістемесі студенттердің сауалнамалары, мұғалімдермен сұхбат және оқу үдерісін егжей-тегжейлі бақылау арқылы алынған мәліметтерді талдауға негізделген, бұл екінші тілге назар аудармау және оны үйренуге мотивацияның төмендеуі сияқты негізгі кедергілерді анықтауға мүмкіндік берді. Зерттеудің негізгі нәтижелері тілдік жаттығулар, шығармашылық тапсырмалар және практикалық топтық жұмыс сияқты кіріктірілген тапсырмаларды қолданудың француз тілін меңгеру деңгейін жақсартуға ғана емес, сонымен қатар екі тілді қатар үйренуді жеңілдетуге көмектесетінін көрсетеді.

Автор өмірбаяндары

  • Контек Айым Майбекқызы, әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

    PhD докторанты, аға оқытушы

  • Досанова Албина Маратханқызы, әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

    PhD, түркітану және тіл теориясы кафедрасының қауымдастырылған профессоры

  • Мұратқызы Мира, Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті

    филология магистрі, филология және практикалық лингвистика кафедрасының аға оқытушысы

  • Алтыбаева Акжан Бахитжановна, Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті

    гуманитарлық ғылымдарының магистрі, филология және практикалық лингвистика кафедрасының аға оқытушысы

Қосымша файлдар

Жарияланды

2025-07-03

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық ғылымдар