ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ САБАҚТАРЫНДА КОММУНИКАТИВІК ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУДА «ДЕБАТ» ТЕХНОЛОГИЯСЫН ПАЙДАЛАНУ
DOI:
https://doi.org/10.52269/RWEP2522158Кілт сөздер:
«дебат» технологиясы, американдық парламенттік дебат форматы, парламенттік дебат, коммуникативті дағды, саяси дебаттар, саяси дебаттарАңдатпа
Мақалада дебат технологиясы әдеби оқу сабақтарында коммуникативті дағдыларды дамытудың бір түрі ретінде қарастырылады. Мақала тақырыбының өзектілігі адам өмірінің барлық салаларындағы өзгерістермен байланысты қарқынды дамып келе жатқан ғылыми-техникалық прогресс әлеуетті жұмысшылардың кәсіби дағдыларын дамыту қажеттілігі туралы айтады. Яғни, қазіргі білім беру мекемелері қоғамның өзгермелі жағдайларына бейімделетін және демократиялық қоғамда өзін жүзеге асыра алатын белсенді тұлға болуына мүмкіндік беретін қоғам мүшелерін, тұлғалық қасиеттерді шығаруы керек. Бұл міндетті шешу үшін оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға деген көзқарасты қайта қарау қажет. Бұл ақпаратты берудің дәстүрлі тәсілдерден, тікелей, сөздік тәсілінен жүйелік-белсенділік, яғни тұлғалық-бағдарлы, дамытушы, мұнда басты орын студенттердің өз бетінше әрекет етуіне көшуді қажет етеді. Бұл мәселені шешуге арналған технологиялардың бірі – Дебат технологиясы. Дебат технологиясы тек қызықты ойын ғана емес, сонымен қатар оқушылардың танымдық белсенділігін дамытудың тиімді құралы. Дебат оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын, коммуникативті дағдыларын, шешендік және сендіру дағдыларын, аналитикалық қабілеттерін дамытады, басқаша айтқанда, дебат дәл қазіргі қоғамға қажетті және сұранысқа ие қасиеттерді дамытады.