БИОЛОГИЯ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ЭКСКУРСИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ДАЛАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ
DOI:
https://doi.org/10.52269/KGTD253290Кілт сөздер:
зерттеу тәсілі, педагогикалық процесс, экскурсиялық және далалық тәжірибе элементтері, биология пәнінің мұғалімі, құзыреттілікАңдатпа
Бұл мақалада жаратылыстану ғылымдары бойынша мамандандырылған педагогикалық жоғары оқу орындары студенттерінің оқу тәжірибесінің өзекті мәселелері қарастырылған. Жұмыстың мақсаты қазіргі заманғы биология мұғалімін дамыту құралы ретінде экскурсиялық және далалық жұмыстарды жүргізудегі зерттеу тәсілін негіздеу. Қойылған міндеттерге биология пәні мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастырудағы және студенттердің ғылыми-зерттеу іс-әрекетіндегі білім беру саласындағы практиканың маңыздылығын, студенттердің педагогикалық мамандықты игерудегі дербестігі мен жауапкершілігін талдау кірді. Жұмыстың әдіснамасына қолданыстағы теориялар мен тәсілдерге аналитикалық шолу және далалық практиканың нәтижелерін эмпирикалық зерттеу, оқу практикасына дейінгі және одан кейінгі студенттердің сауалнамасының нәтижелерін далалық тәжірибе элементтерімен салыстыру кірді. Жұмыстың ғылыми маңыздылығы далалық зерттеулерді жүргізудегі зерттеу тәсілі мен танымдық іс-әрекеттің рөлін нақтылауда жатыр. Жұмыстың практикалық маңыздылығы инновациялық білім беру стратегияларының тиімділігін арттыру үшін экскурсиялардың негізгі элементтерін сақтау қажеттілігін негіздеуде жатыр. Зерттеу элементтері бар дәстүрлі экскурсиялық-далалық тәжірибені қолдану табиғи-ғылыми цикл пәндерін меңгеруде оқушылардың ынтасын арттыруға, табиғи ортада жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, биология пәні мұғалімдерінің базалық құзыреттіліктерін дамытуға ықпал ететіні көрсетілді. Бұл қазіргі білім беру жүйесінің педагогикалық теориясы мен тәжірибесі үшін маңызды болып табылады.