БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМНІҢ КӘСІБИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2022_1_30Кілт сөздер:
құндылықтар, қалыптастыру, педагогикалық жағдайлар, өзектендіру, ынталандыру, тұлғаға бағытталған технологияларАңдатпа
Бұл мақалада болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық құндылықтарын қалыптастыру мәселесі қарастырылады. «Педагогикалық құндылықтар» ұғымы, кәсіби-педагогикалық құндылықтарды жіктеудің тәсілдері жан-жақты ашылады және оларға сипаттама беріледі, сонымен қатар педагогикалық қызметтің мәні олардың пәндік мазмұны бойынша, атап айтқанда, педагог жұмысының шығармашылық сипатын, оның кәсіби қызметінің беделін, әлеуметтік маңыздылығын, мемлекет пен қоғам алдындағы үлкен жауапкершілікті, өзін-өзі растау мүмкіндігін, өзін-өзі қамтамасыз ететін типтегі құндылықтар, балаларға деген сүйіспеншілік пен бауыр басу . Құндылықтар деп аталатын аспаптық тип - мұғалімнің кәсіби білімінің негізін құрайтын теорияны, әдіснаманы және педагогикалық технологияларды игеру нәтижесінде қалыптасатын құралдар. Кәсіби-педагогикалық құндылықтардың қалыптасуының жеткілікті жоғары деңгейімен мұғалім педагогикалық іс-әрекетте өзінің гуманистік өмір салтын жүзеге асыратын, студенттердің тағдыры мен қоғамның болашағы үшін жауапкершілікті қабылдауға дайын субъектіге айналады. Субъектілік-әрекеттік және тұлғаға бағытталған тәсілдер негізінде университетте кәсіби-педагогикалық құндылықтарды қалыптастырудың педагогикалық шарттары теориялық тұрғыдан негізделген, олардың мәні ашылады.