МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУІ ЖӘНЕ ИНТЕЛЛЕКТЕНТІН ДАМЫТУДАҒЫ НЕЙРОТЕХНОЛОГИЯЛАР
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2022_1_36Кілт сөздер:
неврология, нейротехнологиялар, ми гимнастикасы, кинезиологиялық жаттығуларАңдатпа
Әлеуметтік және кәсіби қызметтің барлық салаларына нейротехнологияларды енгізу қазіргі заманғы тенденциялардың бірі болып табылады. Олардың білім беру үшін тартымдылығы, әлеуметтік-экономикалық себептерден басқа, оның дамуының негізгі тенденцияларына жауап берумен - үдерісті даралаумен және білім беру технологияларының персонализациясымен байланысты. Нейротехнологиялар жеке қасиеттерді бекітуге де, процестің өзін оларға бейімдеуге де мүмкіндік береді (мысалы, зейін тапшылығы гиперактивтілігі бұзылған балалармен жұмыс істегенде). Оларды оқушылардың мақсат-мүдделеріне, мотивациясына (дарынды балалармен жұмыс істеуге) бейімдеу мүмкіндігі бар.
Сөйлеуді дамыту тек естігенді қайта жаңғыртумен шектелмейтін күрделі психикалық процесс, сондықтан мектеп жасына дейінгі балалармен тәрбие жұмысының маңызды міндеті болып табылады. Мектеп жасына дейінгі балаларда күрделілігі мен құрамы әртүрлі суреттердің мазмұнын сөзбен жеткізу қабілетін қалыптастыру үшін ең тиімді әдістер мен әдістерді табу, әртүрлі сөйлеу материалын ұсыну, жаңа қарым-қатынас міндеттерін қою қажет.
Соңғы жылдары оқуда және бейімделуде қиындықтары бар балалардың көбеюі байқалады. Олардағы бұзушылықтарды жою үшін күрделі психокоррекциялық жұмыстарды жүргізу қажет. Мұндай жұмыстың құрамдас элементтерінің бірі кинезиологиялық түзету болып табылады.