ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ MODLE ЖҮЙЕСІНДЕ ЭЛЕКТРОНДЫҚ БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫН ПАЙДАЛАНУ МОДЕЛІН ƏЗІРЛЕУ («ОЙЫН ТЕОРИЯСЫ ЖƏНЕ ОПЕРАЦИЯЛАРДЫ ЗЕРТТЕУ» ПƏНІНІҢ МЫСАЛЫНДА)
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2022_3_180Кілт сөздер:
электрондық білім беру ресурсы, Moodle қашықтықтан оқыту жүйесі, ойын теориясы мен операцияларды зерттеу, үлгі, университет, жеке білім беру траекториясыАңдатпа
Мақалада Moodle қашықтықтан оқыту жүйесінде электрондық білім беру ресурстарын пайдалану моделі берілген («Ойын теориясы жəне операцияларды зерттеу» пəні мысалында). Модель оқытудың мақсаттары мен міндеттерін, принциптері мен кезеңдерін қамтиды; құрылымдық блоктар: ұйымдастырушылық (енгізу бақылауы, электрондық білім беру мазмұнын пайдалану нұсқаулары, курсты меңгеру үшін жеке траекторияны таңдау); теориялық (əртүрлі форматта ұсынылған жаңа материалды оқу: мəтін, бейне, аудио); практикалық (практикалық жəне зертханалық жұмыстар); коммуникативті (оқушы-тьютордың үздіксіз жəне кепілді қолдауы); бақылау (тест тапсырмаларын орындау, өзара бақылау); түзетуші-рефлексиялық; ҒЗТКЖ (зерттеу қызметі: əртүрлі деңгейдегі конференцияларға қатысу, тезистер мен мақалалар жазу); оқу нəтижелері. Moodle LMS латформасында EER əзірлеу жəне пайдалану əдістемесі қолданыстағы дидактикалық принциптер (дараландыру жəне саралау; ғылыми сипат; көрнекілік, жүйелілік, дəйектілік жəне сабақтастық), сондай-ақ электрондық ақпараттағы жұмысты анықтайтын арнайы қағидаттар жиынтығына негізделген. Жəне білім беру ортасы (оқыту мазмұнын, əдістері мен тəсілдерін таңдауда жеке-дара сараланған тəсіл; ОƏБ-де білім беру мазмұнын таңдау жəне құрылымдау; жеке білім беру траекториясын құру жағдайында сызықтық жəне концентрлік; модульдік; оқытуда интеграцияланған тəсілді қолдану, мазмұнын таңдау, оқытылатын материалдың вариативтілігі мен интерактивтілігі; оқытушы-тьютордың студентті үздіксіз жəне кепілді қолдауы; студенттердің өз бетінше білім беру қызметі мен оқытушының берген көмегінің жиынтығы).