ВЕТЕРИНАР МАМАНДЫҒЫМЕН ТАНЫСУ ПРОЦЕСІНДЕ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫ ЕРТЕ КӘСІПТІК БАҒДАРЛАУ
ВЕТЕРИНАР МАМАНДЫҒЫМЕН ТАНЫСУ ПРОЦЕСІНДЕ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫ ЕРТЕ КӘСІПТІК БАҒДАРЛАУ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2022_4_231Кілт сөздер:
мектепке дейінгі тәрбие, ерте кәсіптік бағдар беру, мамандықтар әлемі туралы түсініктерді қалыптастыру, кәсіби өзін-өзі анықтау, ветеринарлық дәрігер, идеялар, мектепке дейінгі тәрбиенің ішінара білім беру бағдарламасыАңдатпа
Мақалада мектеп жасына дейінгі балаларды ерте жастан кәсіпке бағдарлау мәселесі
қарастырылады. Автор бұны баланың жеке басын дамыту, оның әлеуетін ашу, іске асыру үшін
психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасау және олардың болашақ кәсібін анықтау үшін қажет
деп түсінеді. Мақалада "Біз Орал бойында тұрамыз" мектепке дейінгі ересек жастағы балаларға
арналған ішінара білім беру бағдарламасының "Кәсіптер әлемі" бөлімі негізінде мектеп жасына
дейінгі балаларды ерте кәсіптік бағдарлау тәжірибесі сипатталған (авторлары Каратаева Н.А.,
Крежевских О.В.). Бұл бағдарлама Қорған облысының аумағында мектепке дейінгі білім беру бағдарламасының аймақтық компонентін жобалайтын және ерте кәсіптік бағдарлауды қолданатын
мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының мұғалімдеріне арналған. Автор Мектеп жасына дейінгі
балаларды ветеринар мамандығымен таныстыра отырып, ерте кәсіптік бағдарлаудың мазмұны
мен әдістерін қарастыруға тырысады. Мақалада балаларды балабақша және отбасы жағдайында
ерте кәсіптік бағдарлау процесінде мұғалімдер мен ата-аналар қолданатын білім беру мүмкіндіктерінің қысқаша мазмұны ұсынылған. Дамып келе жатқан пәндік-кеңістіктік ортада ерте кәсіптік бағдар беру әдістері мұғалімдерге балабақшада мамандықтар әлемімен танысу үшін жағдай
жасауға көмектеседі.
Автордың пікірінше, балабақша жағдайында ерте кәсіптік бағдар беру баланың кәсіптер
әлемі туралы түсініктерін кеңейтеді және тереңдетеді, "ойын арқылы оқыту" процесінде оны
әртүрлі кәсіби рөлдермен таныстырады.