ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОО СТУДЕНТТЕРІНІҢ ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУІН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙЫ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2023_2_225Кілт сөздер:
өзін-өзі реттеу, іс-əрекет, мінез-құлық, жағдай, ынталандыру, позиция, ресурс, интерактивті əдістер, тренингАңдатпа
Мақалада университеттің білім беру процесінде студенттердің өзін-өзі реттеуінің даму динамикасын зерттеу нəтижелері келтірілген. Авторлар жеке тұлғаның іс-əрекетін, мінез-құлқын жəне психикалық күйлерін саналы түрде өзін-өзі реттеуді түсінудің тұжырымдамалық тəсілдерін қарастырады, оның құрылымдық-мазмұндық сипаттамаларын ашады. Аналитикалық жұмыс барысында мақалада өзін-өзі реттеудің мінез-құлық компонентін дамытудың оңтайлы жағдайларын іздеуге ерекше назар аудару керек деген қорытынды жасалады. Зерттеудің мақсаты педагогикалық университет студенттерінде саналы өзін-өзі реттеуді дамытудың психологиялық-педагогикалық жағдайларының тиімділігін теориялық негіздеу жəне эксперименттік тексеру болды. Педагогикалық университет студенттерінің мақсатты аудиториясы ретінде таңдау бұл мамандық болашақ маманнан өзінің эмоционалдық жағдайына əсер ету жəне мінез-құлқын басқару қабілетін талап ететіндігіне байланысты. Ғылыми жаңалықстуденттердің өзін-өзі реттеуін дамытудың психологиялық-педагогикалық жағдайларының кешені анықталды, бұл университеттің білім беру процесінде жеке тұлғаның белсенді позициясын ынталандыруды, оның ішкі ресурстарын түсінуді жəне оқытудың интерактивті əдістерін технологиялық құрал ретінде пайдалануды қамтамасыз етеді. Зерттеу барысында алынған нəтижелер педагог-психологтардың практикалық қызметінде мұғалімдерге, магистранттарға жəне студенттерге арналған тренинг бағдарламаларын əзірлеу үшін пайдаланылуы мүмкін