БҮЛДІРШІНДЕРДІҢ ДАМУЫНА АРНАЛҒАН АНИМАЦИЯЛЫҚ КОНТЕНТТІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ӘЛЕУЕТІ ТУРАЛЫ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2023_2_248Кілт сөздер:
анимациялық контент, бүлдіршіндер, тәрбиелік әлеует, қазақ анимация өнері, балалар фольклоры, сөйлеу әлеуетін ашу, сөйлеу дағдыларын қалыптастыруАңдатпа
Мақалада бүлдіршіндердің дамуына анимацияның педагогикалық және тәрбиелік әсері және олардың сөйлеу мүмкіндіктерін ашу мәселесі қарастырылады. Бұл ретте басты аспект – балалар фольклорлық материалдарына негізделген анимациялық контент.
Авторлар қазақ және орыс тілдеріндегі бүлдіршіндерге арналған отандық және ресейлік анимациялық фильмдерді талдап, олардың педагогикалық және тәрбиелік мүмкіндіктерін ашты.
Өткен ғасырдың 60-70 жылдарында қазақ анимация өнері қазақ балалар фольклорының шығармаларына негізделіп, бала тәрбиесінде, оның бойындағы ең жақсы қасиеттерді, дүниенің ұлттық суретін қалыптастыруда маңызды рөл атқарды.
Қазақстанның анимация өнерінде ұзақ уақытқа созылған тоқырау кезеңіне байланысты тәрбиелік және тәрбиелік мәні бар бүлдіршіндерге арналған қазақ тіліндегі анимациялық контенттің жетіспеуі; шетелдік анимациялық өнімдердің ақпараттық кеңістігіндегі үстемдік. Бұл шетелдік мультфильмдерді ұнататын, әлемді шет тілі мен мәдениеті призмасы арқылы игеретін балалардың қазақ тілінде сөйлеуін қалыптастыру және дамыту мәселесін тудырады.
Авторлар сандық анимация мазмұны бүлдіршіндерді дамыту үшін қуатты білім беру құралы болып табылады деген қорытындыға келді. Бүлдіршіндерге арналған мультфильмдерді жасау кезінде тек мазмұндық жағы ғана емес, сөйлеудің дыбыстық жағы, интерактивтілігі де маңызды.