МАТЕМАТИКАНЫ ДЕРБЕС БЕЙІМДЕП ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН ЗЕРТТЕУ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2023_2_194Кілт сөздер:
дербес оқыту, бейімдеп оқыту, электрондық оқыту ортасы, математика, тиімділік, Фишер критерийі, Стьюденттің t критерийіАңдатпа
Зерттеудің мақсаты математиканы дербес бейімдеп оқытудың тиімділігін эмпирикалық түрде зерттеу болды. Бұл тәсілді нақты түсіндіру үшін біз оқу ортасының қанағаттануын, берілген мазмұнға қабылдау мен көзқарасты, сондай-ақ математиканы оқытудың электрондық ортасы контекстіндегі жалпы тәжірибе мен дербес бейімделу тәжірибесін талдау үшін аралас әдістемелік тәсілді терең талдадық және қолдандық. Оқушылар екі шарттың біріне бөлінді: дербес бейімделген оқыту деп аталатын электрондық оқу ортасы және дербес бейімделген оқу платформасын қолданбайтын оқу ортасы. Педагогикалық зерттеулердегі эксперименттік жұмыстың нәтижелерін сенімді бағалау үшін статистикалық әдістерді қолдану қажеттілігі қарастырылады, сондай-ақ практикалық мысалда екі статистикалық критерийді қолдану нәтижелері және оларды енгізу кезінде туындауы мүмкін қиындықтар талданады. Дербес бейімделген технологиялардың тиімділігін бағалау үшін Фишер критерийі мен Стьюденттің t критерийін қолдану жоспарланған болатын. Олар екі түрлі масштабқа негізделгендіктен таңдалды: реттік және өзара байланысты.