БОЛАШАҚ ШЕТЕЛ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕСІ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2023_3_260Кілт сөздер:
ақпараттандыру, цифрлық технологиялар, құзыреттілік, құзырет, цифрлық құзыреттілік, шеттілді білім беруАңдатпа
Мақалада шетел тілі мұғалімінің цифрлық құзыреттілігін анықтаудың мәселелері мен тәсілдерін талдау қарастырылған. Зерттеу мәселесінің өзектілігі шетел тілі мұғалімінің кәсіби дайындығының мазмұнына түзетулер енгізу қажеттілігімен түсіндіріледі. Зерттеу әдістемесі отандық және шетелдік зерттеушілердің осы саладағы еңбектерін талдау мен жалпылаудан тұрады, олардың негізінде негізгі ұғымдар ажыратылады. Сонымен қатар, мақалада болашақ шетел тілі мұғалімдерінің цифрлық құзыреттілігін қалыптастыру мәселелері ашылып, ғылыми педагогикалық әдебиеттерде бұл тұжырымдаманың даму дәрежесі талданады, цифрлық құзыреттілікті қалыптастырудың негізгі тетіктері айқындалып, құрамдас бөліктері нақтыланады шетел тілі мұғалімінің цифрлық құзыреттілігін құрайды. Мақалада болашақ шетел тілі мұғалімінің цифрлық құзыреттілігін дамытуға бағытталған ақпараттық білім беру ресурстарына (аналитикалық-болжамдық, ситуациялық-коммуникативтік, прагматикалық-өзектілендіру және ақпарат іздеу) негізделген жаттығулар мен тапсырмалардың мысалдары ұсынылған. Жасалған әдістеме мен тапсырмалар екінші курс студенттерімен шетел тілі бойынша тәжірибелік сабақтарда эксперименттік оқыту барысында сынақтан өтті, бұл эксперименттік жұмыстың нәтижелерімен расталады.