ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОО-ДА ДУАЛДЫ ОҚЫТУДЫ ІСКЕ АСЫРУ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2023_2_203Кілт сөздер:
дуальды оқыту, дуальды оқытулың моделі, оқыту процесі, кәсіптік білім беру, өндірістік кәсіпорындарАңдатпа
Мақалада дуальды оқытудың ерекшеліктері мен артықшылықтары педагогикалық университеттің қазіргі жағдайында кәсіптік оқыту бакалаврларын даярлау технологиясы ретінде қарастырылады. Мақалада педагогикалық университеттің қазіргі жағдайында кәсіптік оқыту бакалаврларын даярлау технологиясы ретінде дуальды оқытудың артықшылықтары мен кемшіліктері қарастырылған. Бүгінгі таңда «дуальды оқыту» тақырыбы педагогикалық алаңда өте өзекті мәселе болып отыр. Қазіргі Қазақстанда дуальды оқыту жүйесіне ерекше қызығушылық кездейсоқ емес. Өйткені кәсіптік білім беру ешқашан өндірістік сектормен байланыссыз ойластырылған емес. Авторлар басқа елдерде дуальды оқыту қалай жүзеге асырылатынын, сондай-ақ Қазақстанда дуальды оқыту моделі қалай енгізілетінін сипаттайды. Дуалды оқыту элементтерін енгізуді сипаттау үшін мысал ретінде Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университетінің дуалды оқыту жүйесі ұсынылған. Жалпы, ЖОО-да дуальды оқыту туралы жалпы ереже, оқытушы-тәлімгердің негізгі функциялары сипатталған, бағалау саясаты, нормативтік-құқықтық және оқу-әдістемелік құжаттаманың ерекшеліктері ұсынылған. Мақалада бұл технология орта кәсіптік білім беру жүйесі үшін педагогикалық кадрларды даярлау бойынша педагогикалық университеттің алдына қойылған міндеттерді шешуге мүмкіндік беретіні көрсетілген. Дуалды білім беру жүйесі қазіргі нарықтық жағдайында әртүрлі қызмет салаларындағы кәсіпорындарға сұранысқа ие жоғары білікті мамандарды оқытуға мүмкіндік беретін тиімді және икемді механизм болып табылады.