БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТТЕ ОҚУҒА ДЕГЕН МОТИВАЦИЯСЫН ТАЛДАУ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2023_2_212Кілт сөздер:
мотивация, білім беру процесі, сапа, тиімділік, болашақ педагог, құзыреттілік тəсілАңдатпа
Мақалада жоғары оқу орындары студенттерінің педагог мамандығын алуға деген уəждемесін талдау нəтижелері келтірілген. Бұл жағдайда мұғалімдердің кəсіби дайындығы процесінде мотивацияның маңыздылығы танылады жəне оның қалыптасуына əсер ететін əртүрлі факторлар қарастырылады. Педагогикалық дайындық контекстінде мотивацияны зерттеудің қолданыстағы тəсілдеріне талдау жасалды жəне осы мəселенің негізгі теориялық жəне практикалық аспектілері ажыратылды. Сондай-ақ, педагогикалық университет студенттерінің мамандық таңдауға деген ынтасын анықтау мақсатында олардың сауалнамасына негізделген өзіндік зерттеу нəтижелері ұсынылған. Сонымен қатар, студенттердің өз таңдауына қанағаттану дəрежесі анықталады. Нəтижелер болашақ мұғалімдердің мотивациясын қалыптастырудағы əлеуметтік қолдау, өзіндік тиімділік деңгейі, құндылық бағдарлары жəне болашақ мансаптың болашағы сияқты əртүрлі факторлардың рөлін көрсетеді. Авторлар қолайлы білім беру ортасын құру үшін бірқатар ұсыныстар мен практикалық шешімдерді ұсынады, бұл мотивацияны дамытуға жəне студенттерді педагогикалық университеттерде табысты оқытуға ықпал етеді, əрі қарай мамандықты дұрыс таңдауды нығайтады. Мақала педагогикалық қоғам үшін маңызды практикалық мəнге ие, өйткені ол болашақ мұғалімдердің мотивациясын түсінуге жəне жақсартуға ықпал етеді.