МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫСТЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2023_4_142Кілт сөздер:
мектеп жасына дейінгі балалар, педагогикалық жағдайлар, мотивация, интеграция, ерте балалық шақ, бейімделу, ерекше білім беру қажеттіліктеріАңдатпа
Мақаланың мақсаты қазіргі оқыту теориялары негізінде мектеп жасына дейінгі балаларды дамытудың педагогикалық шарттарын талдау болды. Осы мақсатқа жету үшін біз мектеп жасына дейінгі балалардың психофизиологиялық ерекшеліктерін зерттедік. Мектеп жасына дейінгі баланың психикалық дамуының қозғаушы күштері оның бірқатар қажеттіліктерінің дамуына байланысты туындайтын қарама-қайшылықтар болып табылады. Мектепке дейінгі жастағы жетекші әлеуметтік қажеттіліктердің дамуы олардың әрқайсысының дербес мәнге ие болуымен сипатталады. Айта кету керек, ойын технологиялары мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының ең қуатты шарты болып саналады. Бұл мұғалімнің, нұсқаушының немесе ата-ананың ең үлкен байлығы екенін жоққа шығаруға болмайды. Мақаланың материалдары мектепке дейінгі мекемелердің мұғалімдеріне, жоғары кәсіптік оқу орындарының оқытушыларына, сондай-ақ жоғары оқу орындарының педагогикалық мамандықтарының студенттері мен аспиранттарына пайдалы болуы мүмкін.