БОЛАШАҚ АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАРДЫ ГИБРИДТІ ДАЯРЛАУ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ

Авторлар

  • Кикбанова Айгерим Мукаевна Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
  • Жиенбаева Надежда Бисеновна Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

DOI:

https://doi.org/10.52269/22266070_2024_4_238

Кілт сөздер:

арнайы мұғалім , гибридті оқыту , жоғары білім , білім беру тәжірибесі , онлайн оқыту , аралас оқыту , студенттік орталықтандырылған оқыту

Аңдатпа

Мақала университеттік білім беру құрылымындағы гибридті оқытудың орны туралы мәселені өзектендіреді. Гибридті оқытуды авторлар оқу материалын беру ортасына, сондай-ақ сабақ түріне байланысты қалыптасатын білім беру тәжірибесінің таксономиясы негізінде қарастырады. Гибридті оқыту моделін құру авторлардың гибридті оқытудың маңызды сипаттамасын – білім алушының субъективтілігін түсінуіне негізделген. Әдістемелік тұрғыдан авторлар гибридті оқыту модельдерін ұйымдастырудың екі тәсіліне баса назар аударады: институционалды және субъективті. Оларды ажыратудың негізі білім алушының оқу форматын таңдау мүмкіндігі болып табылады: жеке, қашықтан синхронды немесе қашықтан асинхронды. Авторлар әлемнің жетекші университеттерінде гибридті оқытуды ұйымдастырудың тәсілдерін эксплораторлық талдау нәтижелерін, сондай-ақ гибридті сабақтардың типологиясын жүйелеуді ұсынады. Перспективалық модель ретінде hyflex икемді гибридті моделі орналастырылған, ол оқытудың барлық форматтарын біріктіру арқылы студентке оқыту форматын таңдауды ұсыну мүмкіндігіне негізделген. Болашақ арнайы педагогтарды даярлау – білім беру жүйесінің маңызды бағыттарының бірі болып табылады. Бұл мақалада арнайы педагогтарды гибридті даярлау тұжырымдамасы жан-жақты қарастырылып, дәстүрлі және онлайн оқытудың интеграциялануы арқылы арнайы білім беру саласындағы кәсіби даярлықтың тиімділігі талданады. Гибридті оқыту моделі педагогикалық үдерісті көп қырлы етеді, арнайы қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істейтін мамандарды дайындау үшін жаңа мүмкіндіктер ұсынады. Сонымен қатар, болашақ арнайы педагогтардың білім беру саласындағы теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған гибридті әдіс-тәсілдер, олардың қолданыс аясы мен нақты нәтижелері талқыланады. Осы тұжырымдама педагогика мен психология саласындағы зерттеулерді, сондай-ақ арнайы білім беру әдіснамасын заманауи талаптарға сай қайта қарастыру қажеттілігін көрсетеді.

Автор өмірбаяндары

  • Кикбанова Айгерим Мукаевна, Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

    PhD докторант

  • Жиенбаева Надежда Бисеновна, Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

    педагогика ғылымдарының кандидаты, Арнайы педагогика кафедрасының оқытушысы, профессор 

Қосымша файлдар

Жарияланды

2025-01-10

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық ғылымдар