ЖОҒАРҒЫ КУРС СТУДЕНТТЕРІ МЕН УНИВЕРСИТЕТ БҮТІРУШІЛЕРІНІҢ КӘСІПТІКДАЙЫНДЫҒЫН ЗЕРТТЕУ: ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ҚҰРАЛДЫ ӘЗІРЛЕУ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2023_3_105Кілт сөздер:
студенттер, түлектер, университет, мансаптық дайындық, мансаптық шешімдер қабылдау дағдылары, дисгностикалық инструментарийАңдатпа
Бұл мақала қазіргі динамикалық еңбек нарығында университет студенттері мен түлектерінің мансаптық дайындығының маңыздылығын зерттейді. Ол табысты кәсіби мансап үшін кәсіпқойлықтың, жоғары біліктіліктің және бейімделудің маңыздылығын атап көрсетеді. Зерттеудің мақсаты – студенттің дайындығына әсер ететін әртүрлі құрамдастарды зерделеу арқылы мансаптық дайындықты бағалау және өлшеу үшін диагностикалық құралды әзірлеу. Зерттеуде жан-жақты әдебиеттерге шолу жасалынады және мансаптық кеңес беру саласындағы мүдделі тараптармен сауалнамалар мен сұхбаттар жүргізеді. Құрал құндылық бағдарын, мансаптық мотивацияны, өзіне деген сенімділікті, мансаптық шешім қабылдауға дайындығын, эмоционалды интеллект пен коммуникация мен ұйымдастырушылық дағдыларды бағалайды. Бұл мақалада студенттердің мансаптық дайындығын жақсарту үшін мансаптық кеңес беру және білім беру бағдарламалары бойынша құнды практикалық ұсыныстар берілген. Кешенді тәсілді ұсына отырып, біз студенттер мен мекемелерге табысты мансаптық дамуға жәрдемдесу және түлектерге бүгінгі бәсекелес еңбек нарығында кәсіби амбицияларына жетуге көмектесу үшін қолдау көрсетеміз. Зерттеу студенттердің болашақ мансапқа дайындығының қаншалықты жақсарғанын бағалау мақсатында университет студенттері мен түлектеріне мансаптық кеңес беруге практикалық кешенді қолдау ретінде ұсынылған.