ҚАЗІРГІ МЕКТЕПТЕГІ СЫНЫПТЫ БАСҚАРУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ

Авторлар

  • Утилова Айгүль Мұратовна "Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті" КЕАҚ https://orcid.org/0000-0001-5434-3883
  • Хамзина Шолпан Шапиевна "Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті" КЕАҚ https://orcid.org/0000-0002-2931-026X
  • Шавалиева Зульфия Шавалиевна "Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті" КЕАҚ https://orcid.org/0000-0002-5063-3231
  • Шакенова Таттигуль Жилкибаевна "Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті" КЕАҚ https://orcid.org/0000-0002-5973-0361

DOI:

https://doi.org/10.52269/22266070_2024_2_230

Кілт сөздер:

басқару, сынып, білім алушылар, тәрбие, оқыту, стратегия, ұйымдастыру

Аңдатпа

Оқушылардың мінез-құлқын қалай басқаруға болады, қазіргі заманғы білім беру кеңістігін қалай құруға және оқытуды оң жолға қоюға болады, мұғалімдер сыныпты қалай басқаруға болады деген сұрақ қойғанда осындай проблемалар туындайды. Осы проблеманың өзектілігін ескере отырып, біз мақаламыздың мақсатын тұжырымдадық: сыныптағы оқушылардың мінез-құлқын басқарудың негізгі проблемалары мен тәсілдерін талдау. Өз зерттеуімізде біз теориялық және эмпирикалық әдістерді пайдаландық, олардың көмегімен сауалнамаға қатысқан мектептердің бірінің 7-сынып оқушыларының тәртіп бұзушылықтарының кең ауқымын анықтадық. Мұндай бұзушылықтарға келесілер жатады: мектеп оқушыларының сабақта сөйлесуі, сабақтан тыс қалуы, сабақ кезінде сынып бойынша жүру. Сонымен қатар, біздің дәуіріміздің сипатты құбылысы болып табылатын бұзушылықтардың түрлері көрсетілді. Олардың ішінде: телефон арқылы музыкалық жазбаларды тыңдау, сыныптағы басқа оқушылармен хабар алмасу, мұғаліммен ауызша жанжалдасу, мұғалімнің сұрақтарын елемеу және т.б.

Осылайша, оқушылардың тәртіпті бұзу ауқымы айтарлықтай кең. Бұның барлығы мектеп сыныбында болып жатқанын атап өткен жөн. Сыныпты тиімді басқару проблемаларды алдын алы болжап, балалар өздерін дұрыс ұстап және табысты оқуына жағдай жасауды білдіреді. Педагогтардың мақсаты пәнді жақсы меңгеру немесе оқушыларға толық бақылау жасау емес, балалар оқитын және білім алатын ортаны ұйымдастыру екенін түсінуі тиіс.

Автор өмірбаяндары

  • Утилова Айгүль Мұратовна , "Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті" КЕАҚ

    педагогика ғылымдарының кандидаты, педагогика жоғары мектебінің оқытушы-зерттеуші

  • Хамзина Шолпан Шапиевна , "Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті" КЕАҚ

    педагогика ғылымдарының кандидаты, профессор, педагогика жоғары мектебінің профессоры

  • Шавалиева Зульфия Шавалиевна , "Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті" КЕАҚ

    педагогика ғылымдарының кандидаты, педагогика жоғары мектебінің қауымдастырылған профессоры

  • Шакенова Таттигуль Жилкибаевна, "Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті" КЕАҚ

    автор-корреспондент, педагогика ғылымдарының кандидаты, педагогика жоғары мектебінің оқытушы-сарапшысы

Қосымша файлдар

Жарияланды

2024-06-29

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық ғылымдар