ҚАЗІРГІ МЕКТЕПТЕГІ СЫНЫПТЫ БАСҚАРУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ
DOI:
https://doi.org/10.52269/22266070_2024_2_230Кілт сөздер:
басқару, сынып, білім алушылар, тәрбие, оқыту, стратегия, ұйымдастыруАңдатпа
Оқушылардың мінез-құлқын қалай басқаруға болады, қазіргі заманғы білім беру кеңістігін қалай құруға және оқытуды оң жолға қоюға болады, мұғалімдер сыныпты қалай басқаруға болады деген сұрақ қойғанда осындай проблемалар туындайды. Осы проблеманың өзектілігін ескере отырып, біз мақаламыздың мақсатын тұжырымдадық: сыныптағы оқушылардың мінез-құлқын басқарудың негізгі проблемалары мен тәсілдерін талдау. Өз зерттеуімізде біз теориялық және эмпирикалық әдістерді пайдаландық, олардың көмегімен сауалнамаға қатысқан мектептердің бірінің 7-сынып оқушыларының тәртіп бұзушылықтарының кең ауқымын анықтадық. Мұндай бұзушылықтарға келесілер жатады: мектеп оқушыларының сабақта сөйлесуі, сабақтан тыс қалуы, сабақ кезінде сынып бойынша жүру. Сонымен қатар, біздің дәуіріміздің сипатты құбылысы болып табылатын бұзушылықтардың түрлері көрсетілді. Олардың ішінде: телефон арқылы музыкалық жазбаларды тыңдау, сыныптағы басқа оқушылармен хабар алмасу, мұғаліммен ауызша жанжалдасу, мұғалімнің сұрақтарын елемеу және т.б.
Осылайша, оқушылардың тәртіпті бұзу ауқымы айтарлықтай кең. Бұның барлығы мектеп сыныбында болып жатқанын атап өткен жөн. Сыныпты тиімді басқару проблемаларды алдын алы болжап, балалар өздерін дұрыс ұстап және табысты оқуына жағдай жасауды білдіреді. Педагогтардың мақсаты пәнді жақсы меңгеру немесе оқушыларға толық бақылау жасау емес, балалар оқитын және білім алатын ортаны ұйымдастыру екенін түсінуі тиіс.