ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРДІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БОЛЖАУ ("ТЕХНИКАЛЫҚ МОДЕЛЬДЕУ ЖӘНЕ КИБЕРПЕДАГОГИКА" ИННОВАЦИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МЫСАЛЫНДА)

Авторлар

  • Бежина Виктория Валерьевна А. Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті
  • Шумейко Татьяна Степановна А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
  • Исакаев Ербол Маратұлы "А. Байтұрсынов атындағы Қостанай Өңірлік университеті" КЕАҚ
  • Божевольная Наталья Витальевна А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік универси­теті

DOI:

https://doi.org/10.52269/22266070_2023_3_296

Кілт сөздер:

педагогикалық болжау, техникалық шығармашылық, инновациялық білім беру бағдарламасы, жалпы педагогикалық құзыреттер, кәсіби құзыреттер

Аңдатпа

Мақалада педагогика ғылымдары саласындағы болашақ педагогтің "Техникалық модельдеу және киберпедагогика" инновациялық білім беру бағдарламасы негізінде "Көркем еңбек" білім беру бағдарламалары (ББ) тобының жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтерін даярлау бағыттарының негізгі құзыреттіліктері қарастырылады. Зерттеу төрт кезеңнің біріктірілуімен ұсынылған (зерттеу мәселесі бойынша жарияланымдарды теориялық талдау; техникалық білім беру бағыты бойынша қолданыстағы ББ-ны салыстырмалы-салғастырмалы талдау; осы зерт­теуге қатысушылар-стейкхолдерлер арасында Google forms форматында сауалнаманы әзірлеудің, пилоттаудың және таратудың эмпирикалық кезеңі; алынған сауалнама деректерін талдау мен оларға түсінік берудің аналитикалық-синтетикалық кезеңі, ББ негізгі құзыреттіліктерін бөліп көрсету, қорытындылар мен зерттеу перспективаларын тұжырымдау). Талдау негізінде "Көркем еңбек" білім беру бағдарламалары тобының жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагог­терін даярлаудың зерттелетін бағытының ББ бойынша 38 мәтін талданды; ББ мазмұнын салыстырудың үш критерийі анықталды (техникалық білім беру, киберпедагогика және қосымша техникалық білім беру салалары). Әзірленіп жатқан ББ шеңберінде стейкхолдерлер "Техникалық модельдеу және киберпедагогика" инновациялық ББ бойынша (А. Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті) 6 жалпы педагогикалық құзыреттілік пен 10 кәсіби құзыреттілікті белгілеп, талдап, саралады.

Автор өмірбаяндары

  • Бежина Виктория Валерьевна, А. Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті

    PhD, педагогика ғылымдарының кандидаты, қауымдасты­рылған профессор, шетел тілдері кафедрасының доценті

  • Шумейко Татьяна Степановна, А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

    педагогикалық ғылымдар кандидаты, қауымдастырылған профессор

  • Исакаев Ербол Маратұлы, "А. Байтұрсынов атындағы Қостанай Өңірлік университеті" КЕАҚ

    б.ғ.к., академиялық мәселелер жөніндегі проректор

  • Божевольная Наталья Витальевна, А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік универси­теті

    жаратылыстану ғылымдарының магистрі

Қосымша файлдар

Жарияланды

2024-01-29

Журналдың саны

Бөлім

Педагогикалық ғылымдар